Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lagerstyring til web og fysisk butik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

hvor finder man et program som kan styre lageret både i vores webshop (scannet) og i vores fysiske butik, og hvad skal vi have i den fysiske butik for at det kan lade sig gøre.

vi har vi baby/børnetøj og ventetøj, så vi har mange varernr og lager to steder da vi har båe i butikken samt et meget større lager hjemme

er åben over for forslag  helst ikke dem til 100,000 kr. så stor er vores forretning heller ikke

hilsen

thomas

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:59

Hej Thomas

Det kan du med Mamut, der er 100% integreret med webshoppen, så det du har på dit fysiske lager, er det der vises på shoppen.

Priserne starter ved kr. 2.000 for en Mamut Office standard inkl. webshop.

Hvis du ønsker mere information kan jeg sende dig noget materiale + demoversion.

Jeg er Mamut Partner

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 10:06

hejsa

ja men vi har jo webshoppen hos scannet og det fungerer fint nok, men hvis jeg skal have mamut skal jeg flytte alle varerrne og i en ny webshop og hvad med flytning og pbs osv.

der er ikke mulighed for at beholde scannet og så købe mamut eller kan de ikke arbejde sammen

men hvis jeg købte mamut hva så med den fysiske butik hvad skal der bruges der til styringen så det foregår automatisk

hilsen

thomas

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:10

Jeg har også en Scannet webshop, og åbner fysisk butik i løbet af den næste måned. Så jeg vil gerne være med på en lytter!

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:34

Hej

Hvis du kan nøjes med import/eksport af txt filer, kan de fint arbejde sammen da begge kan imp- eksportere data.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:42

Hvis du bruger e-conomic, skal du tage en snak med Esben fra Ajour System.

De skulle kunne klare det.

Hans nummer er 8644 5588 eller 2286 3300

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:48

Hej Thomas

For at kunne finde frem til netop det rigtige skal du beskrive behovet lidt mere

• Hvad har du planer til fremtiden
  • Vil du selv bogførre
  • Hvordan håndtere du kontaktsalg
  • Hvordan skal bindeing af webshop og butik være direkte/inddirekte

Der findes en del ERP systemer som alle kan klarede det du søger .. så det et primært et spøgsmål om hvad men syntes bedst om. Efter hvad jeg ved kan du donwload og installere og køre en 30 dag test på det fleste.

Her er nogle foreslag:

• Navision Attain
  • Stellaoffice
  • Winfinans

Efter min erfating  er disse tre nogle af de bedre. Manut er som set også fint .. men alle som jeg kender som har haft den er gået væk da den bliver dyrt når du vokser og deres service er heller ikke den bligste. Det er ikke noget jeg personligt har oplevet men noget jeg har hørt.

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:19

Vi har udviklet et kassesystem som spiller sammen med vores webshop.

Der kan ses lidt mere om shopsystemet her 

Vi har desværre ikke fået formaliseret salg af kassesystemet endnu, men vi arbejde ud fra en pris på 10.000kr. (hvis der skulle være nogen der har interesse i det, så kan jeg fanges på psj@taketwo.dk så sender jeg en produktspecifikation tilbage.

Så webshop med unikt design og kassesystem kan erhverves for 20.000Kr eksl. moms. (dertil kommer ca. 3,5k til hosting, pbs og betalingsgateway pr. år). Så til scannetfolket, så kan de rimeligt hurtigt betale sig hjem bare i besparelse at købe en ny løsning hos os.

Et par referencer skogrossisten og caroline-mathilde

Tror måske det var skamløs reklame nok i denne omgang 

Mvh Peder 

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:24

Hej Thomas.

Prøv at tage et snak med Scannet, de hoster Navision, så det vil være et meget oplagt valg. Jeg er ret sikker på at de også kan skaffe dig et integrationsmodul mellem deres webshop og deres hosted Navision.

I den fysiske butik vil du kunne anvende Navision til at oprette salgsordre m.m., på den måde arbejder både webshop og den fysiske butik på samme system.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)