Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Indkøb - kender i dette firma ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Er der nogle som har erfaringer med firmaet www.dansk-indkoeb.dk ?

Vi er blevet kontaktet af dem, men jeg har faktisk aldrig set dem annoncere eller blive nævnt nogen steder.Billigt at være medlem for 12.000 kroner om året, men hvis det ikke er det værd, så!. Så vi vil gerne høre fra andre hvis i har oplevelser eller erfaringer med Dansk Indkøb.

1000 tak !

Hilsen,

Claus

 

 

 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

 For nogle år siden var jeg faktisk med som leverandør i Dansk Indkøb.

Konceptet dengang. Du betaler 1000,- pr md som leverandør. (betales en gang årligt).. Så tager deres konsulenter dit produkt med ud til deres kundeemner. Sammen med alle de andre leverandørers produkter.

Kunderne.. eller kundeemnerne betalte dengang omkring 300 - 500 pr md. (Betales en gang årligt) for at kunne indhente den rabat du som leverandør naturligvis skulle levere. Typisk 10 - 20%.

 Konsulenterne køber et distrikt af dansk Indkøb. Eks. NordJylland.

Denne konsulent lever så af, at have måske 50 leverandører og et par hundrede kundeemner. Og betaler naturligvis goodwill til Dansk Indkøb. Rigtigt smart koncept.

Du vil naturligvis spørge hvad jeg fik ud af det. Intet. Absolut intet. Men dermed ikke nævnt, at du ikke kan få noget ud af det. Dengang afbrød jeg mit samarbejde med dem. det kom der lidt ballade ud af, men de levede langt fra op til det lovede.

På mig virkede det slet og ret som om det handlede om, at have så mange leverandører og kundeemner som muligt. Det gav dem naturligvis også det bedste resultet.

Om konseptet er ændret ved jeg ikke.

Ovenstående er altså kun min erfaring. Jeg kender ikke andre der har været i "samarbejde" med dem.

Med venlig hilsen

Jørn Lind

 

 

 

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørn

Mange tak for din tilbagemelding.

Hilsen, Claus

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tegnet aftale med dem for et år siden og har ikke rigtigt fået noget ud af det, derfor har jeg nu meldt mig ud. Det mener de så er for sent ift. deres opsigelsesbetingelser, hvor man skal opsige abb. 2 måneder inden en abb. periode. Dermed vil de så have 1 års abonnement mere, hvilket jeg har nægtet.

Viasat har tabt en retssag om præcis det samme - automatisk forlængelse af bindingsperiode på 12.mdr. - Så de D.I. får ikke en kronen mere af mig :)

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Vi har tegnet aftale med dem for et år siden og har ikke rigtigt fået noget ud af det, derfor har jeg nu meldt mig ud. Det mener de så er for sent ift. deres opsigelsesbetingelser, hvor man skal opsige abb. 2 måneder inden en abb. periode. Dermed vil de så have 1 års abonnement mere, hvilket jeg har nægtet.

Viasat har tabt en retssag om præcis det samme - automatisk forlængelse af bindingsperiode på 12.mdr. - Så de D.I. får ikke en kronen mere af mig :)

 

Husk at det var til en privatperson. Hvis du som virksomhed har underskrevet en aftale hvor der er 2 måneders opsigelse tror jeg du får svært ved at slippe uden om. Tongue Tied

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået en smule ud af det. Men ikke nok til at opveje det det koster at være medlem.

Forhandl hellere selv dine leverandøraftaler.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde selv kontakt med dem for mange år siden, men jeg syntes ikke at de rabatter jeg kunne få svarede til det medlemsskabet kostede. Det eneste som virkelig var interessant var rabatten på dieselolie, og jeg kan huske at mange håndværkere tjente deres medlemsskab ind på dette alene.

Jeg ved ikke hvordan det er nu. Men hånden på hjertet. Hvor mange leverandører kan give 25% rabat som der står på deres hjemmeside og stadigvæk tjene penge? Hvis medlemmerne ikke føler at de kan spare noget bliver tilbudsmappen sat over på reolen og samler støv eller også opgiver man at slå op online.

Jeg fornemmede dengang og tror stadigvæk at det er deres primære problem.

Ellers tror jeg de er seriøse nok.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fulgt dit link, men det er da ikke gratis som du skriver. Det koster et antal kr. pr. ansat. ( klikkede på priser og betingelser).

mvh

Nina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)