Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en rengøringsplan ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og skal bruge en rengøringsplan. Altså sådan én som en tilbudsregner / konsulent har med første gang han besigtiger en ny rengøringskunde.

Af rengøringsplanen fremgår alle detaljer som man kan krydse af og påføre noter, alt imens man bevæger sig igennem kundens bygning til brug for efterfølgende at afgive et tilbud.

Er der nogen som ligger inde med sådan noget eller ved hvor noget sådant kan findes (evt. som forudfyldt A4 blok, hvilket jeg før har set) ?

Mvh. René

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:51

Det lyder som noget man kan lave på en times tid i enten et regneark eller et tekstbehandlingssystem efter eget valg hvis man blot har lidt indsigt i markedet for rengøring?

Jeg vil ikke forvente at dine konkurrenter vil give sådanne ting fra sig uden videre.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 21:14

Businessman:
Altså sådan én som en tilbudsregner / konsulent har med første gang han besigtiger en ny rengøringskunde.

Glem det eller tag et job hos en af de store og skaf en. Det er jo præcis der hele fortjenesten ligger, da kunden altid tager det billigste tilbud når det er rengøring.
Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Fra  ProLite Development Skrevet kl. 19:42

Hej

Du kan bruge www.CleanPlan.dk det er en side til at lave gode og enkle rengøringsplaner på helt gratis!

Med venlig hilsen

Frantz

CleanManager.dk

Fra København NV
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Earlybird Skydag Skrevet kl. 19:55

Der er kunder som værdsætter kvalitet og miljø, fremfor kun at gå efter prisen.. heldigvis da.

Fluxx Økologisk Rengøring & Service til erhverv - www.fluxx.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)