Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg håber at der er nogen som ville give mig lidt feedback på min hjemmeside: www.oren.dk

Jeg har fået lavet Google Awords, men synes ikke rigtig at der sker noget.

mvh ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:20

Det er et problem, at man ikke kan se hvor du hører hjemme. Er 'Øen' Amager, Læsø, Fanø eller .......? Jeg ville ikke kontakte dig, når jeg ikke kan se, hvilket geografisk område du dækker.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:19

Hej. Din side er meget .... gennemsigtigt. Når man har set billederne så er man bare væk!

Man har ikke lyst til at læse de små, lyse bogstaver ( od faktisk kedelig text, som ikke siger meget om JER)..

Mere kontrast, større bogstaver, hviket område dækker I ( er det ikke det vigtigste?)?

At angive mobil nummer virker ikke særlig indbydende! Er I seriøse? Hvordan kan I overbevise mig om det?

Hat I nogle referencer?

På forsiden skal jeg klike for at "bestille en tid" . Er det tid til samtale (telefonisk-persønlig?) eller rengøring eller noget andet???

Når man kliker på kalendern, skifter tallerne farven, men man kan alligevel bruge det til noget - det sker ingenting.

Hvis man så indtaster f.eks. Februar måned, ville det være smart, hvis også årstal rætter sig efter, dvs skifter til 2009 automatisk

Mange hilser! RanDall

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:04

Hejsa.

Tak for jeres svar, jeg er glad for at i er ærlige omkring det, så jeg kan få det ændret til det bedre.

Jeg vil i første omgang sørger for at få indført at Øens vinduespolering og Rengøring er på Amager og omegn. Jeg har fået en proffesional til at lave hjemmesiden for mig, men jeg kan da høre at der er visse mangler, som jeg vil prøve at rette.

Jeg ser meget gerne flere komentare og konstruktiv kritik.

mvh ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:46
Hej Ksl Her er et par råd: Fuld adresse Branchebetegnelsen i jeres logo er meget småt. "øen´s" har fået for meget overvægt i forhold til hvor væsentlig det er. Gør den eventuel lidt mere personlig ved at skrive jeres navne og eventuelt lidt om jer selv. Som tidligere nævnt er tekstfelterne for uoverskuelige til at man gider at læse dem. - mere kontrast og vælg det overflødige fra. Muligheden for at bestille tid online er måske okay for tidligere kunder. Hvis jeg skulle bruge jer første gang ville jeg klart ringe til jer - derfor op med størrelsen på telefonnummeret (det er også mere personligt end en online bestilling.) Hvis online bestillingen skal virke overbevisende, så skal i få koblet til jeres egen kalender til så man kan se hvornår i er booket. (hvis i allerede er tilsluttet ser det sørgeligt ud.) Jeg har flere gode råd, men det koster en vinduespudsning. Held og lykke Jacob Norling

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)