Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla - egne templates

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ivrigt joomla som CMS system, når jeg laver mig en side - eks. www.mjjc.dk Det er jo som alle de andre joomlasitets man får lavet, en standardstemplate. Systemet som så er jeg vild med, da jeg jo har en del års erfaring med brugen af det ... Men man vil gerne skridtet videre...

Er der nogle herinde som har et værktøj eller noget erfaring med at få opbygget en template, udfra et design? Er det svært? Kan jeg måske se nogle eksempler? Og jeg vil ikke købe en løsning af en eller anden Karl Smart Person - I så fald kan jeg godt nøjes!

Som mediegrafiker er ikke specielt hård til koder. Kan noget standard PHP og css, og det er vist hvad det begrænser sig til.

--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:14

Hej Roland

Da jeg for et stykke tid siden rodede lidt med Joomla, købte jeg mig adgang til templates fra RocketTheme

Ved godt at det ikke var det, som du spurgte om, men måske kan du bruge det alligevel Smile

Venlig hilsen
Ole

Fra Ringe
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:17

Hey kammerat !

Jeg har en hel mappe liggende med en masse rocketthemes osse :) Og jeg har ikke et konkret design på tapetet som skal joomles :) men ... bare HVIS jeg havde ,,, Men alle bør kigge på rocketthemes - uden at tråden skal kapres

--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:47
Jeg har stor erfaring med det og det er super let og enkelt! Ikke de store problemer der :D
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)