Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP-plugin: Afstemninger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille afstemning kørende her på Amino:

http://www.amino.dk/forums/t/36514.aspx

og ville gerne lave noget nogenlunde magen til i enten en post eller sidebaren på http://anettesand.dk. Men jeg kan ikke finde et plugin, som virker godt og som jeg kan finde ud af, så hvis du kender et plugin til at lave afstemninger med i wordpress - og som er til at finde ud af at bruge - så vil jeg blive meget glad for et link.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:04

Den følger jeg lige med i. Sådan et leder jeg nemlig også efter. (Jeg fandt et, men kan ikke få det til at virke...)

~
Anja

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:25

Kunne være interessant om der er plugin til det. Tænkte at det blot var en smule kode man satte ind i sidebar.php

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:34

Profit:

Kunne være interessant om der er plugin til det. Tænkte at det blot var en smule kode man satte ind i sidebar.php

se ovenstående indlæg jeg skrev ;-)

Den fungerer både som widget eller du kan manuel sætte den ind i sidebaren med et stykke kode...

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:26

Jeg måtte lige hoppe på denne, da den omhandler lidt af det jeg har brug for, selvom den er lidt gammel.

Jeg bruger selv WP poll, men nu skal vi til at lave en konkurrence, hvor folk skal stemme på nogle billeder, omkring hvilke de syntes er bedst, og jeg skal derfor have dere email og måske også navn, da de stemmende er med i en konkurrence selv.

Er der nogle af jer der kender til sådan en mulighed til WP, eller evt. et andet system til det?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:30

Hvis ikke du skal offentliggøre resultatet løbende som en poll, kan du måske bruge en almindelig kontaktform.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)