Jeg sælger sportstøj i plus size via www.plussport.dk. Jeg er tidligere støt på en reklame for sports bh’er fra ”Anita”, og de skulle netop komme i store størrelser. Jeg kan imidlertid ikke finde grossisten? Er der nogen der kan hjælpe mig med den kontakt?
Hvis der i øvrigt er nogen, som ligger inde med kontakter – i ind og udland – til producenter/grossister, som tilbyder plus size sportstøj, så må I endelig sige til. Lige nu er vi fx på udkik efter sporty/smart badetøj fra large og op.
Ja, det er en fint mærke. Det er bare ærgerligt at de ikke sælger til netbutikker.
Har du en kombineret fysisk butik og en netbutik, ja så er der ingen problemer.
Jeg har ofte overvejet om man skulle åbne en lille butik, da det er alle de store kendte mærker man ikke kan handle med hvis man "kun" har en netbutik.
Deres beslutning om ikke at sælge til netbutikker var at de synes det var unfair overfor de fysiske butikker som havde større faste udgifter. Jeg ved ikke hvordan andre netbutikker har det, men jeg synes nu også der er mange udgifter ved at have en netbutik. Det har jeg bare på fornemmelsen at der er mange der ikke kender til.
Hvis de ikke vil handle med os, kan de da heldigvis bare lade være :) Vi importerer en del fra USA, så vores næste sports bh bliver nok derfra så. Og det går jo nok trods alt - vi er i hvert tilfælde yderst tilfredse med de aftaler, vi allerede har i USA.
på den mailadr. kan du selv klikke videre til forhandlere at anitabh'er.jeg kan ikke finde nogle her i Dk. hvor de går op i sore str. men der er en hel del forhandlere i tyskland,netshopping. er i øjeblikket selv ved at finde ud af,at få købt et par stykker,men er ikke hel sikker på det der med at overføre penge til noget jeg ikke ved nok om.
sahva care har nemlig soglt mærket anita,men gør det ikke mere(eller ihvertfald ikke det jeg gerne vil have).