Vi er ret tilfredse med vores nye hjemmeside, får 30 40 besøgende hver dag. Dog er der ikke kontakt. Det skulle jo gerne ende op med at der er kunder der ringer eller skiver på spørgsmål eller bestilling. Venligst Mads |
Feed back på vores hjemme side
- 1
Eller var det bare et statement? :-) Dbh Kasper |
Jo, et link ville pynte :) |
--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker
google siger :" http://zencius-fotografer.dk/"
hvorfor I ikke får kontakter? synes personligt ikke siden taler til mig som kunde - virker uoverskuelig/rodet og uden store flotte reference billeder der viser hvad I kan (jeg HAR opdaget man kan klikke på de små billeder på hver side og få den her standard layer-fætter frem med et større billede, synes dog stadig det er et lille utydeligt jpg komprimeret billede) Lige nu er det ikke en side der prøver at sælge men mere et hyggesite for 2 fotonørder :-)
fokus på billederne - prisen og en kontakt formular - det ville gøre underværker! |
Sorry Trode det stod på mit indlæg. Siden hedder www.zencius-fotografer.dk Venligst Mads |
Det er en skideflot hjemmeside, men den kan sagtens gøres meget mere salgsorienteret. De fleste kunder har allerede et budget til hele deres bryllup etc. Nu skal du fortælle hvorfor det vil være en beslutning de bliver glade for, at bruge en del af det på dig. Det er ikke OK at man skal ligge og fedte i en prisliste, for at finde ud af hvad ting koster. Jeg foreslår at du laver nogle "pakkeløsninger" på forsiden som rammer de mest populære kundegrupper. De skal fange folk med det samme og understøttes af billeder. Desuden er der nogle psykologiske lovmæssigheder, der siger at større billeder gør større indtryk. Så: Ram dem på følelserne og vis hvordan du kender deres behov og kan løse det for en fast pris. Skriv eventuelt ALT der indgår i sådan en pakke. Lyssætinng, hvor mange print (meget vigtigt!) transport etc.... Husk - Folk køber ikke billeder, de køber minder og oplevelser... /Anders
|