|
Hej med jer nu sidder man i en alder af 53 og savner en mulighed for at skrive et læserbrev. Mikkel de mibb havde også behov for det forleden i forbindelse med sygehuskonflikten. Slår man ordet læserbrev op på nettet kommer det ene kursus og / eller definition efter den anden. Vi er rigtig mange der får nyheder hele tiden, men der er da urolig mange statistik(fejlfortolkede), nyheder imellem. Jeg er klar over at der er mange muligheder for at afgive sin mening, men der er ikke rigtig mulighed nogen steder for,nationalt, at afgive sin mening om generelle og oppe i tiden aktuelle problemstillinger. Er det en opgave for regeringen med de censurmuligheder der opstår der?. eller er det det private initiativ der skal gå forrest igen. Jeg ville jo gerne have rost Hjorten for hans seneste aflysning af lægeærklæringen, ligesom jeg efterlyser en opstramning af de fire ugentlige forbehold mod understøttelsen. Tænk en reklamesøjle man kan få overfor mennesker der egentlig ikke søger den slags. Et site af aminotypen ville måske passe til sådan noget,- gennemført på den rigtige måde ville det have en enorm styrke. Hermed ikke være sagt at ekstrabladets læserbreve ikke har det,- jeg ved dog ikke på hvad. Er der nogen der kan fortælle mig om en adresse hvor man kan afgive sin mening om samfundsforhold via skrift og ikke via en statistik. mvh søren
|
læserbrev.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
ssaver
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem