Amino Lokalebørs er i dag gået rigtigt i luften og vores ambition er at lave Danmarks mest effektive og hyggelige formidling af kontorer, butikslokaler, kontorpladser, lagerlokaler og produktionslokaler.
Så har du et kontor til overs, en butik du vil af med, eller bruger du kun halvdelen af dit lager, så find fluks en lejer på Amino Lokalebørs.
Hvis du ikke lige står og har noget at udleje og du bor godt og fint, så vil vi blive meget glade hvis du vil kigge ind på servicen og komme med dine gode ideer og input, for det er kun sammen med dig at vi bliver bedre.
Jeg havde fornøjelsen af at oprette en annonce nogle minutter før du smed dette indlæg, og jeg faldt over et par uhensigtsmæssigheder.
Jeg satte markering ved "Nej" ved "Fritaget for moms?", men da jeg gemte, stod der "Ja" på annoncesiden.
Da jeg rettede det til "Ikke angivet", forsvandt det fra sitet - desværre blev "Ledigt fra" nulstillet ved denne ændring, så pludselig var vores lokaler ledige fra i dag.
Bortset fra det fungerer det rigtig godt! Har nogen interesse i dejlige kontorer i København V, er annoncen her. :)