Hej Kære med-aminoer.. Nu hvor min kærestes barsel er ved at være ovre (efter sommerferien), og hun ikke ønsker at komme tilbage til sit nuværende arbejde, grundet en mega omstrukturering i firmaet, og hun er forflyttet til en plads hun ikke ønsker at varetage, så søger hun nyt arbejde. Jeg har så lovet hende at kigge lidt efter nyt job til hende, og hjælpe hende på vej. Ganske kort så er hun ude efter næsten ALT arbejde, hun har tidligere været butikschef, kundeservice medarbejder osv. Hun kigger efter et arbejde der ligger i tidsrummet 7-15 eller 8-16 Targetløn for hende: ca. 20.000.- +/- Jeg kan sige så meget at dem der ansætter hende, får en exceptionel pålidelig arbejdstager, der går 100 % ind for det hun laver. Perfektionist i alle henseender Kan starte 1/8 - 1/9 eller efter aftale. Job i- eller omkring Aalborg foretrækkes Jeg håber virkelig der er nogle herinde der kan bruge hende, og få gavn af hendes indsats. Mvh |
Kære Christian
Først tillykke med jeres lille nye
Jeg kan desværre ikke hjælpe din kæreste med JOBBET, men tænker meget på det du skriver og vil lige komme med et par små uskyldige vink Håber at det er ok!
Jeg syntes, at hun nu har alletiders oplagte muligheder for, at få det job hun ønsker sig.
Det er nu hun skal mærke efter - for det har betydning for alle, at det bliver det rigtige valg. Hun skal føle, at hun får opfyldt sine ambitioner - for hun virker til at kunne noget udfra din beskrivelse!
Men også føle at det passer ind i den nye familiestruktur - således at alle har det godt
Måske kunne hun stille sig selv følgende spørgsmål vedr. ny jobsøgning:
Hvad er mine job ambitioner nu, om 1 år og om 5 år?
Hvilke brancher ønsker jeg arbejde indenfor?
Vil jeg være leder?
Hvilke ressourcer er jeg i besiddelse af?
Hvad er mine faglige og personlige kompetencer?
Arbejdstid og løn er fastsat - men ser jeg andre muligheder?
Er der noget jeg altid har drømt om at arbejde indenfor? Er jeg kvalificeret - hvis ja så søg, hvis nej, hvad skal der til for at jeg bliver kvalificeret?
Hvad er mit mål og hvordan kommer jeg derhen?
Hvem i mit netværk udover Christian kan hjælpe mig i mod min ønskede retning?
Puha..Jeg stopper nu, kunne blive ved. Jeg ønsker jer begge held og lykke og er sikker på at hun nok skal finde JOBBET.