Hej, virkelig, virkelig gode og billige ting finder du på ebay.de
Du tilmelder dig som dansker (no problem) og finder noget under: Business/Ladeneinrichtung.... (select: vise øverst dem, som ligger tætest ved D/DK grænse - ved indtastning af Postkode af Flensborg - 24943)
Byder, og henter... færdig
Har du flere spørgsmål vedr. Ebay eller indkøb i Tyskland (momsfri) hjælper jeg gerne!
Hvad tænker du på når du skriver "let" inventar. Mener du at det skal se let ud - som i enkelt udtryk / design?
Har du gjort dig nogle overvejelser om hvordan du vil præsentere dit tøj? - skal det bestå af primært frontpræsentation? - vil du gerne have mange hylde / bord varer? - vil du udstille mange eller kun få varer i butikken? - Skal du bruge mannequiner (med arme og ben) eller vil du hellere bruge giner / torsoer (kun kroppen)?
Hvilket udtryk ønsker du at butikken udstråler overfor dine kunder?
Jeg ved godt at det ikke umiddelbart svarer på dit spørgsmål, men så kan vi da starte en dialog! :-) Så snart jeg kender mere til dine behov i butikken, kan jeg bedre hjælpe dig videre.
Hvis du går ind på www.supersellers.dk og går ind under det faneblad der hedder vejledning, har vi samlet lidt inspiration og nogle få gode råd og tips i forbindelse med opstart af ny butik.
Du er også mere end velkommen til at ringe på 75 71 15 99 - så kan vi tage en uformel snak om det.