Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense indtjening fladet med 80%

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Ér adsense "overhovedet" værd at sætte igang... Altså, jeg har som mange andre tilmeldt mig tjenesten, men kan ikke lade være med at lægge mærke til at der næsten tales mere negativt om det end positivt - dette dog mest mht. lave indtjeninger... 

Det er som man ser på det. Google har efterhånden lavet så mange regler for brugen af AdSense, at det er umuligt at få en høj CTR og dermed en fornuftig indtjening. I modsætning til mange andre former for reklamer på internettet giver AdSense dig et minimum af frihed til at sætte det op som man ønsker og der er så meget hemmelighedskræmmeri omkring tallene, at det er umuligt at lægge en egentlig økonomisk AdSense-strategi. Det er et kæmpe minus! Men ellers er det et nydeligt "værktøj", som mange webmasters ikke kan undvære.

En anden ting, som nogle eksperter påpeger er, at man ligesom man for nogle år siden snakkede om bannerblindhed, så lider webbrugerne i dag af "AdSense-blindhed".

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:46

Allan Hansen:

Ér adsense "overhovedet" værd at sætte igang... Altså, jeg har som mange andre tilmeldt mig tjenesten, men kan ikke lade være med at lægge mærke til at der næsten tales mere negativt om det end positivt - dette dog mest mht. lave indtjeninger... 

Adsense er en besværlig, men på samme måde underholdende indtægtskilde. Men lad være med at lade din forretning afhænge af adsense-indkomst, for den er meget usikker, er min erfaring. Således svinger min månedtlige indtjening bare de sidste 3 måneder fra x antal kroner til x antal kroner gange 4 - men det er kun på danske sider, og vi har jo som bekendt haft en del sol i det sidste stykke tid, hvilket jeg tilskriver den manglende mængde trafik til mig :) Så ja - det kan sagtens betale sig - men man skal være forberedt på nogle gange at have følelsen af, at man bruger mere tid på det, end de penge man får ud af det. Omvendt er der så andre tidspunkter hvor du ikke gør ret meget, men hvor det går strygende for dit adsense. Underholdende, hvis du har nerverne til det!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 01:13

Jeg skal da ikke lægge skjul på, at jeg er ganske begejstret for AdSense. Men jeg kan kun give Mattias ret, når han siger, at man aldrig må lade hele forretningen afhænge af indtjeningen herfra. Det kan vi da også erfare af trådopretteren.

For at være på den sikre side, bør man kombinere både contextual ads, bannerreklamer, tekstlinks og direkte annoncesalg i sin strategi.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:01

Og så er du stadig næsten mere usikker på din indtjening end hvis du levede af at spille lotto Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:50

Netop Adsense har givet mig en mulighed for at have lave priser på min sms side. Så jo.... det kommer an på hvad du forventer ;).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:17

Christian iMARKETING:

80% i forhold til hvad?

I forhold til antallet af klik - eller 80% mindre indtjening om ugen?

Hvis det er i forhold til antallet af klik er det mest sansynlige, at man ikke får ret meget for en, der klikker i disse lande grundet den meget lavere lokale konkurrence.

Mvh,
Christian

De 80% er indtjeningen for hvad jeg plejer at få, på de sider som ikke har haft besøg af afrikanere osv. og stadig har samme antal klik. Men det er smart pricing jeg er løbet ind i.. så der er ikke så meget at tale om.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:08

OKI Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)