Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MyC4 er de troværdige??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg da også lige dele min konto:

Interest earned after taxes and all currency gains/losses: €133.74
Taxes paid on interest: €21.15
Defaulted principal: €212.84

Det skal lige siges at renten på mine investeringer ligger over 15% mange enda over 20%, men det hjælper jo lige fedt hvis de ikke betaler! Jeg har også fordelt mine penge på over 50 investeringer, men lige lidt hjælper det!

De enste der få penge ud af det er MyC4, udlånerne i Landet og de såkaldte "Iværksættere" som ikke betaler deres lån.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:26 | Låst

Jeg har investeret €231 i 4 forskellige forretninger og fået €159,26 ud igen. I øvrigt ingen problemer med udbetalingen herfra, ej heller nogen defaulted lån. Til gengæld har mine renter været for lave kan jeg jo så se efterfølgende, med en average interest på 11,3%.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ikke selv investeret i MyC4, men har hjulpet nogle af mine kones familie med lån til at starte op i Uganda hvor de er fra.

Jeg fortalte min kone om siden og at hendes familie kunne låne penge igennem MyC4, de kvalificeret dog ikke til at låne penge da de ikke havde en virksomhed pt.

En ting min kone dog bemærket var at det kun er en stamme som figurere på siden og ingen fra hendes egen stamme. Uganda er et land hvor man hellere ansætter et familie medlem eller en fra ens egen samme og jeg ved ikke om noget af det samme spiller ind her? Hvis det er tilfældet vil jeg ikke hjælpe gennem MyC4 - Da jeg syntes at det er vigtigt at alle mennesker i diverse lande får en chance!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 13:44 | Låst
Amount uploaded LESS amount withdrawn: €137.24
Available on My Account, end of period:         €11.27
Pending bids, end of period: €0.00
Outstanding principal, end of period: €141.09
Interest earned after taxes and all currency gains/losses: €5.13
Taxes paid on interest: €0.90
Defaulted principal: €0.00
Recovered Principal: €0.00
Total Gains/Losses on Currency Exchange, Kenya: €-0.53
Total Gains/Losses on Currency Exchange, Uganda: €-1.63
Total Gains/Losses on Currency Exchange: -2.16
Total Currency Exchange Gains/Losses on Principal: -1.81
Total Currency Exchange Gains/Losses on Interest: -0.35

Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:56 | Låst

Ingen tvivl om, at myc4 ikke er let at gennemskue, og de er da også stadig i beta. Tanken bag er god, men indtil de har bedre styr på konceptet vil jeg kun investere måske 5 euro pr. måned - for bare at følge med i udviklingen. Når det (forhåbentlig) viser sig at der er penge i konceptet kan investeringen så skrues op.

Jeg tror ikke de kommer uden om at vælge, om de vil være en business eller en charity. Renter, der kan resultere i negativ effektiv forrentning af lånene bør ikke accepteres, for de undergraver konceptet om charity gennem business. (Og negativ rente er altså ikke business, det er charity. Hvilket vil sige at konceptet så bliver charity gennem charity, hehe.)

Det bliver spændende at følge myc4's udvikling.

En anden ting: Har nogen af Jer andre erfaringer med p2p-banking, eksempelvis Lending Club?

http://www.lendingclub.com/home.action

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:14 | Låst
Som kunde må jeg dog modsige dig (Lone) myc4 er ikke troværdige og slet ikke kunde orienteret.
I kan ikke længere kalde det opstarts problemer der er stadig problemer med opdatering af konto informationer,indbetalinger,udbetalinger,forsinket betalinger,for høje gebyre til admin.ingen kunde kommunikation hverken i dk eller afrika,ingen responds når man stiller spørgsmål i Provider Bloggen.
Dette er blot få af de problemer jeg som kunde personlig har oplevet,hvis det var muligt ville jeg hæve alle mine penge idag og sætte dem i banken istedet.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:47 | Låst

Hej JeeJee,

Du har besvaret et gammelt indlæg fra 2009.
Jeg kan se, at du er i gang med at grave alle de indlæg frem, du kan finde om MyC4.
Din holdning til MyC4 er noteret.
Lad venligst være med at grave flere meget gamle indlæg frem.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)