Hvad siger du til en butik i Guldsmedgade, Århus c der er til afståelse.Jeg tror at det vil være noget for dig..Jeg er intresseret i en hurtig overtagelse.
Nu er det jo en meget gammel tråd, men i tilfælde af, at nogen stadig er "med derude" har jeg flg. til salg:
Dejligt 50 kvm stort erhvervslokale på Vestergade i Århus C. Lokalet består af et forlokale, plus et mindre baglokale med hyggeligt thekøkken samt toilet. Fra baglokalet er der adgang til en lille gård. Lokalet har to store panoramavinduer ud mod gaden, hvilket gør det ideelt til enhver form for butiksvirksomhed.
Beliggenheden på Vestergade- en af Århus' ældste og mest dynamiske gader- er fantastisk, hvor man som nabo har caféer, restauranter og designbutikker, samt bl.a. Aros og det nye grønne område ved biblioteket lige rundt om hjørnet, og der er dagligt mange forbipasserende.
Lokalet er en erhvervsandel, hvor den månedlige ydelse ligger på kun 4.430 kr., så det er en virkelig unik mulighed for at komme til at sidde billigt på en super beliggenhed midt i byen - selv med låneomkostninger oveni. Kontantprisen er 675.000 kr.