Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikslokale søges i Århus C

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Smile 

Jeg er på udkig efter ledige butikslokaler i Århus C i størrelsesordnen 70-150 m2. (hvis dit lokale er mindre eller større, så prøv alligevel)

Lokalet skal bruges til salg af clubwear, t-shirts, bandmerchandise og gotiske smykker.

Mvh,

Bjarne

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 19:50

Hold da op! Hele Århus er støvsuget for ledige lokaler! Tongue Tied

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:34

Ikke heltBig Smile

Har stadig en ledig butik på trøjborg

• Tilmeldt 11. Sep 08
    Indlæg ialt: 5
    Skrevet kl. 11:30

hej

Hvad siger du til en butik i Guldsmedgade, Århus c der er til afståelse.Jeg tror at det vil være noget for dig..Jeg er intresseret i en hurtig overtagelse.

Meld tilbage hvis du vil vide mere.

M.v.h

Khatja

Fra Aarhus
    Tilmeldt 17. Mar 08
    Skrevet kl. 12:55

Det lyder sandelig spændende! Jeg sender dig lige en PM - så finder vi ud af noget...

Tilmeldt 6. Oct 08
    Indlæg ialt: 9
    Skrevet kl. 18:31

Har du stadig dette lejemål, jeg kunne måske vær einteresseret.

Venlig Hilsen

Rikke

jeri@newmail.dk

Tilmeldt 6. Oct 08
    Indlæg ialt: 12
    Skrevet kl. 20:26
    Tilmeldt 18. Nov 09
    Indlæg ialt: 7
    Skrevet kl. 01:17

Nu er det jo en meget gammel tråd, men i tilfælde af, at nogen stadig er "med derude" har jeg flg. til salg:

Dejligt 50 kvm stort erhvervslokale på Vestergade i Århus C. Lokalet består af et forlokale, plus et mindre baglokale med hyggeligt thekøkken samt toilet. Fra baglokalet er der adgang til en lille gård. Lokalet har to store panoramavinduer ud mod gaden, hvilket gør det ideelt til enhver form for butiksvirksomhed.

Beliggenheden på Vestergade- en af Århus' ældste og mest dynamiske gader- er fantastisk, hvor man som nabo har caféer, restauranter og designbutikker, samt bl.a. Aros og det nye grønne område ved biblioteket lige rundt om hjørnet, og der er dagligt mange forbipasserende. 

Lokalet er en erhvervsandel, hvor den månedlige ydelse ligger på kun 4.430 kr., så det er en virkelig unik mulighed for at komme til at sidde billigt på en super beliggenhed midt i byen - selv med låneomkostninger oveni. Kontantprisen er 675.000 kr.

Vh Sarah

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)