Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO af ordet wallstickers

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er hobby SEO’er i Illux.dk . Jeg har for ca. 1-2 måneder siden forsøgt at optimerer følgende URL: http://www.illux.dk/forside/wallstickers/  til ordet wallstickers. Jeg og en samarbejdspartner har lavet en hel del links til siden, og syntes at teksten er optimeret til ordet, men jeg ligger kun på 8. pladsen. For ca. 3 uger siden var jeg oppe på en 4. plads.

Jeg syntes ikke dem der ligger over mig er særlig optimeret, så hvad kan jeg gøre bedrer og hvad har jeg gjort forkert?

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv:

1) At skrive wallstickers i alt teksten på både billeder der linker til siden og de tre billeder der er på siden

2) Evt læg et link ind til siden fra alle sider på sitet.

3) Sørg for eksterne links der linker til siden med "Walstickers" i teksten

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 16:08

Jesper Jørgensen:

1) At skrive wallstickers i alt teksten på både billeder der linker til siden og de tre billeder der er på siden

2) Evt læg et link ind til siden fra alle sider på sitet.

3) Sørg for eksterne links der linker til siden med "Walstickers" i teksten

Tak for hjælpen, det er nogle gode forslag

Jeg tager det lige bagfra. 

3) Jeg har gjort det, men det er noget jeg skal få gjort noget mere af.

2) Jeg har tænkt at lave menustrukturen om, så her vil jeg nok følge dit råd og sørge for at man altid kan komme fra en vilkorlig side til wallstickers-siden, og som sådan også de fem andre produktforsider.

1) Hvordan præcis, skal man skrive wallstickers i billederne. Er det i filnavnet? Vi bruger typo3 og her har man mulighed for at skrive en: Alternativ tekst, Titeltekst og en Lang beskrivelse URL, er det i en af dem, og evt. hvilken. (hvis man skriver noget i alternativ tekst, bliver den vidst når man kører musen hen over den, det har jeg lige gjort med den lille gif-fil/knap der heder "Find din wallstickers")

Forløbig tak for hjælpen

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er "alternativ tekst" (forkortet alt efter navnet på tag'et i html), du skal bruge. Det er den tekst som søgemaskinerne vil læse, da de ikke kan læse billeder. Sørg nu for at skrive lidt variationer over temaet, så du ikke har tre enslydende alt-tekster på samme side.

Tanken med alt-teksten er, at folk med tekstbaserede browsere kan få information om, hvad billedet viser.

Det skader heller ikke, hvis et eller flere af billederne har wallstickers i filnavnet.

PS: Du kan også hjælpe dig selv ved at gøre dit footerlink her på Amino klikbart med en passende linktekst.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 16:22

Jeg vil gå amok, med alternativ tekst på alle billeder rundt på siden. 

FrankHM:

PS: Du kan også hjælpe dig selv ved at gøre dit footerlink her på Amino klikbart med en passende linktekst.

Jeg har forsøgt på det, men det lykkes mig ikke at finde hvor man kunne gøre det.

Jeg takker for rådene indtil nu, kom endelig med flere, jeg suger til mig :-)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 10:46

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)