Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla & SQL Mand Søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger én som er rigtig god til Joomla og som også kan begå sig rimeligt med SQL databaser.

Har ikke selv en plyk forstand på Joomla og SQL, men alligevel er det lykkedes mig at erhverve en del sider, som bygger på dette.

Til Joomla skal jeg til at starte med at have rettet på en udfyldningsformular på en side, som vises forkert i IE(lyder enkelt, og det er det vidst også), og i SQL databasen, skal jeg have rettet et password, samt have forklaret noget som jeg vil komme ind på når vi snakker sammen.

Det er lige meget hvor du bor i landet.

Hvis samarbejdet går godt denne gang, har jeg formentligt mere arbejde til dig hen ad vejen.

Skriv endelig hvis du tror du kan klare opgaven.

På forhånd tak! 

Med venlig hilsen
Jean-Michel 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:12

Jeg er godt nok noget hængt op pt. men du skal da være velkommen til at sende en mail på email@redweb.dk

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 00:18

Hej Misel

Du kan skrive til mig på dkabi@gmx.com omkring dit SQL spørgsmål?

Venligste hilsner

DKABI

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:20

Vi kommer fra Skive, det skulle da nok være en muligt at tage en halv dag tid i Esbjerg.

Du kan fange mig på mail@mc-solutions.dk eller 70 220 627 imorgen engang :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:30

Hej. Jeg en del erfaring med joomla,php og databaser. Timeprisen er 250kr pr. effektive time. Jeg har en rimelig god joomla reference i baglommen hvor jeg har lavet omfattende udvikling på backenden i joomla-systemet.

Jeg er ligeledes lidt hængt op for tiden, men hvis det er et fornuftigt projekt der skal arbejdes på jeg kan bruge som reference eller som bare interesserer mig smider jeg gerne hvad jeg har i hænderne.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 10:51

Jeg har en del erfaringer med forskellige CMS, men primært Joomla. Du skal være velkommen at tage kontakt til mig, så kan opgaven blive løst ASAP.

Du kan læse mere om mine services på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)