Hej kære Aminoer Jeg går på Aalborg Universitet og har fået entre dagesopgave der går ud på at skrive en feature (lang artikel). Det overordnede tema er Idé/Idéen. Jeg har tumlet lidt rundt nogle forskellige tilgangsvinkler uden at noget rigtigt har fanget mig. Så tænker jeg at jeg jo kunne skrive historien om en iværksætter. Derfor vil jeg høre om der er nogen, som har lyst til at fortælle deres historie til mig. Jeg forestiller mig at det skal være fra idéen opstod til virksomheden blev en realitet der har slået sig fast på et marked. Specielt vil jeg gerne høre om Idéens oprindelse, hvornår gik ideen fra blot at være en ide til at i vidste at det var det i ville, hvornår vidste i at det kunne lade sig gøre og ikke mindst det tidspunkt at ideen gik fra at være en ide til at være en levevej. Jeg er også interesseret i at høre om de forhindringer og prøvelser der har været undervejs. Jeg er lidt sent ude men håber at nogle af jer har tid og lyst til at hjælpe mig. Mit ønske er at kunnetelefoninterviewe dig enten i morgen søndag eller midt på eftermiddagen mandag, eller hvis en der er interesseret i at blive interviewet via mailkorrespendence. Hvis nogen er interesseret vil jeg gerne høre fra jer på min mail nim_nielsen (a) hotmail com. I mailen må i meget gerne skrive lidt om jer selv, jeres firma og hvornårog hvordan det passer jer bedst at blive kontaktet. På forhånd tak P.S. Hvis i er interesseret må i selvfølgelig få en kopi af den færdige feature |
Hej Søren
Om du kan bruge min historie ved jeg ikke men du er velkommen til at høre den, jeg er idag selvstændig håndværker men har prøvet en del andre ting.
Du er velkommen til at ringe mig op på 26566098