Hej Derude i bit-land. Lad mig starte med at give Mr. Martin Thorborg en stor ros for de gode nyhedsbreve som er kommet igennem de sidste 1½ års tid, for mig er det noget som jeg sluger råt med fråde om munden Nå, nu til hvad dette indlæg er om...... Når jeg igennem mit mange årige liv med med computere støder på noget software som virkeligt hjælper mig igennem hverdagens små tuer, har jeg efterhånden fået for vane lige at lægge en beskrivelse at programmerne med mine egne ord ind på familiens hjemmeside. Det er totalt blandede bolcher af programmer, da jeg ikke har set tiden til lige at få dem sorteret, men jeg har virkeligt bestræbt mig på at linke til noget at de virkelige ''guld'' der ligger derude, om som i de fleste tilfælde er gratis. Jeg ved der findes andre meget større software link sider der er meget større end min, men jeg har nu engang brugt mine egne ord på de programmer som jeg finder favorable. De aller bedste hilsner Jan Borup Coyle PS: Tak for snakken på CeBIT, Martin - altid godt at møde en mand som dig med dit drive og arrangement. |
Tak for ros og tak for din softwareliste, den skal vi nok få glæde af :-))