Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis software med egne ord...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense, Fyn
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Derude i bit-land.

Lad mig starte med at give Mr. Martin Thorborg en stor ros for de gode nyhedsbreve som er kommet igennem de sidste 1½ års tid, for mig er det noget som jeg sluger råt med fråde om munden, og finder det helt vildt inspirerende - så jeg håber de fortsætter i en eller anden form, selvom dette fora også er startet, for det giver et ekstra pift af få mentorens egene ord på.

Nå, nu til hvad dette indlæg er om......

Når jeg igennem mit mange årige liv med med computere støder på noget software som virkeligt hjælper mig igennem hverdagens små tuer, har jeg efterhånden fået for vane lige at lægge en beskrivelse at programmerne med mine egne ord ind på familiens hjemmeside.

Det er totalt blandede bolcher af programmer, da jeg ikke har set tiden til lige at få dem sorteret, men jeg har virkeligt bestræbt mig på at linke til noget at de virkelige ''guld'' der ligger derude, om som i de fleste tilfælde er gratis.

Jeg ved der findes andre meget større software link sider der er meget større end min, men jeg har nu engang brugt mine egne ord på de programmer som jeg finder favorable.

De aller bedste hilsner

Jan Borup Coyle

PS: Tak for snakken på CeBIT, Martin - altid godt at møde en mand som dig med dit drive og arrangement.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:44
Hej Jan

Tak for ros og tak for din softwareliste, den skal vi nok få glæde af :-))

Dbh

Martin
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:54
Kanon samling!
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:07

God samling af programmer - fandt da lige et par guldkorn

Jeg skal helt sikkert teste Live Mesh for at se hvordan det fungere ift. dropbox som jeg pt. bruger med stor fornøjelse

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:25

Hej Jan

Det var da helt vildt Big Smile

Tusind tak for den.

Du må vidst lige være den rigtige at spørge om, hvilket/hvilke program(mer) jeg bør kigge på, hvis jeg vil sammensætte et e-mail svar ud fra en række forud-definerede tekster som jeg bare vælger i Outlook. Herefter skal jeg så kunne sende e-mailen efter at have rettet teksten til.

I princippet kunne Outlooks Signatur system fungere fint hvis ikke hvert valg slettede det forrige.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:56

Hej Christian,

Jans indlæg, som du besvarer, er ca. 5 ÅR gammelt Wink

Jeg er ret sikker på, at eksperterne fra Officekonsulenterne kan svare på dit spørgsmål.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:32

John Nielsen, Nielco IT :

Hej Christian,

Jans indlæg, som du besvarer, er ca. 5 ÅR gammelt Wink

Fedt Big Smile

Nej, jeg mener, undskyld, jeg så bare tråden fordi en anden have trukket den opSad

Og så var den altså relevant for mig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:39

Christian iMARKETING:
Fedt Big Smile

Nej, jeg mener, undskyld, jeg så bare tråden fordi en anden have trukket den opSad

Og så var den altså relevant for mig.

Ingen grund til at undskylde..

Gratis programmer er da relevante for de fleste.
Min kommentar var for ikke at du sad og ventede på svar fra trådstarter. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Odense, Fyn
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:04

Hej Christian

Det er sjovt at selv gamle tråde kan vækkes til live Big Smile

Jeg opdaterer stadigvæk min hjemmeside, med nye programmer og links har endda lige for ca. 1½ måned siden afholdt et seminar som heddder "De gratis glæder på Internettet" (Endda med øl-smagning til de fremmødte, så det var meget muntert) 
Slides kan ses her: http://docs.google.com/present/edit?id=0AdCq-gBkKt_OZGRoeDdoaDVfMjZkMmR3cjY0bg&hl=da

Siden har jeg også suppleret min hjemmeside med en sektion for "Online Tjenester" da vi jo i højere grad flytter flere og flere til til "skyen". http://www.coyle.dk/default.asp?mID=Freeware&pID=OnlineTjenester

Jeg skriver væsentligt dette indlæg på baggrund af din forespørgsel. Jeg har selv en lille mand/kone virksomhed som hedder http://www.Spillehulen.dk

Der har vi også mange forespørgsler, som tit kræver et standard svar via Outlook, og selvom jeg på et tidspunkt var gået igang med at kode noget selv i Outlook VSTO, så blev det aldrig rigtigt godt. Jeg har dog siden brugt et Outlook Add-ins fra Email Templates, og det er virkeligt et super modul.

http://www.emailtemplates.com/

Desværre er programmet ikke helt gratis, men de har en light udgave som kan noget standard funktionalitet, så hvis du vil have den fulde funktionalitet så skal du lige af med en 400 kr, men jeg synes det er det værd.

Prøv det i første omgang.

De beste hilsner derude.

Jan Borup Coyle

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:09

Tusind tak for det, Jan Big Smile

Ja, det ser ud til, at den kan løse opgaven Yes

Venlig hilsen,

Christian