Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam Fight

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

> Når man på internationalt plan kan stoppe kopiering af mærkevarer så kan man også stoppe spam

Det kan man heller ikke - man har i hvert fald ikke kunne foreløbigt. Kopiering af mærkeværer er såvidt jeg ved i stigning, på trods af at der kæmpes imod det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54

Det er muligt at man ikke effektivt kan stoppe al pirat kopiering, men Spam Fighter kan stoppe al spam til mig. Siden jeg installerede den i går aftes er der ikke sluppet en eneste spam igennem - hvor jeg normalt nok ville have modtaget en 150 stykker. Min PC var så "stille" at jeg blev nød til at sende en email til mig selv for at se om systemet fungerede og det gjorde det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:07

Det var din egen påstand jeg kommenterede. Nu har du så skiftet mening til noget der ligner det modsatte. Det er lidt svært at blive klog på ... :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:18

Jeg bruger CA Security (tidligere ZoneAlarm) , som jeg er meget tilfreds, har brugt dem i flere år. Jeg har nu lige fået deres seneste produkt, og det ser ud som om at Spamfighter er blevet en del af pakken. Er det rigtigt ? Og hvis så, virker det så kun til Outlook og OutlookExpress ? Jeg bruger gmail og hotmail. Jeg er ikke den store itnørd, så det muligt jeg har glippet noget.

vh

Jimmi 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)