Hej alle! Grundet opstart af anden virksomhed sælges mit andet store projekt. Jeg er så heldig at være i besiddelse af en suveræn handelsaftale med en opalmine i Australien. Denne mine sælger verdens ubetinget flotteste opaler, hvorfor der heller ikke kommer til at være konkurrence fra andre kanter. Du kan få opaler fra denne mine i alle størrelser og prisklasser, men deres specialitet er opaler med indkøbspriser på mellem $25.000US og $200.000US. Disse sten er store, flottte og fantastisk eksklusive. Det bedste ved minen er dog, at det er en seriøs og tillidsfuld virksomhed, som jeg kun har haft positive erfaringer med. De lader enddog en "låne" deres sten således, at man først behøver betale, når man har fået stenen solgt videre. Denne service tror jeg simpelthen ikke man kan finde noget andet sted med så værdifulde varer! Det er klart, at markedet for de helt store sten er begræset, i og med det er så høje priser, der er tale om. Yderst velhavende kontakter uden for Norden vil derfor være at anbefale. Til gengæld kan man sætte en svimlende høj avance på varerne. Dels kan kunderne ikke finde lignende sten andetsteds, og ydermere er de mennesker, der betaler +250.000 dkk. for en sten ikke så optagede af, om prisen er 500 ell. 600 kkr. Prisen for at overtage denne handelsaftale er 250.000 dkkr. Spørg endelig, hvis I har spørgsmål |
Det er ubetinget det mest sindsyge og optimistiske jeg har hørt i mit liv!
/JJ