Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website og visuel identitet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Så er jeg endelig blevet færdig med mit eget site Smile

Sitet er ment til fremvisning af mig selv og skal helst repræsentere mig og "sælge" mig - Linket er:

www.noergaardandersen.dk

Jeg er ved at dø af spænding over hvad I synes om det Smile

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:33

Mit umiddelbare indtryk er, at det er meget minimalistisk, endda for minimalistisk hvis det er lavet for at sælge dig.

Du er en hammer dygtig grafiker, og det syntes jeg personligt slet ikke kommer til udtryk her - desværre.

Dine referencer linker du til hos Deviant Art, hvorfor holder du det ikke på dit eget site og præsenterer den pænere, du kan jo godt!

Dit logo er unikt, det er smukt og det er anderledes, det kan jeg li'

Kort og godt, så er du en mester i Photoshop som jeg tager hatten af for, men jeg er ked at sige, at sitet syntes jeg er en "ommer" Tongue Tied

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 21:51

Jeg kan godt følge dig i det du siger - Jeg har mange gange prøvet at lave et site der virkelig viste alt hvad jeg kunne, men efter en måned var jeg så blevet bedre og var igen utilfreds. På den måde lavede jeg næsten ikke andet end at lave min egen side om hele tiden. Denne gang synes jeg så det skulle holdes så næsten overdrevent simpelt, at det var mere tidløst for mig.

Mht. det med referencerne, så er jeg rigtig dårlig til at opdatere mere end ét reference-sted af gangen og idet jeg bruger min deviantART konto meget, synes jeg det var oplagt at linke til den, indtil jeg er blevet så god til flash, at jeg kan lave et system der gør det nemt og hurtigt for mig at opdatere mine referencer.

Jeg er glad for din kritik og kan sagtens følge dig i dine synspunkter - Tak for detSmile 

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 01:47

Jeg kan kun tilslutte mig oxkjær...

Hvad er det du beder om? en bedømmelse af dit nye site? 2 flash filer med lav kontrast på teksten - et iøjenfaldende logo og lidt tekst. I Godfather er det berømte citat "hold dig til madresserne" og nej når man ser dit site tænker man at her er en fyr der nok ikke skal regne med at sælge meget sand!

Sjældent har jeg set mindre sælgende site for en webdesigner - der ER jo intet design. Men på dit reference link til deviantart viser du at du har lavet nogle skovlfulde scandesigns, og her ser det jo ud til at du fint laver disse hurtige designs så kunderne bliver tilfredse. Jeg forstår bare ikke hvorfor dit site ikke viser det?

Så hellere holde  bare holde en splashpage med dit logo og et link til deviantart - dette site trække dig negativt!

...og nej håber ikke det lød for negativt :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 15:45

Jeg vil ikke ligge skjul påat jeg synes det lød lidt negativt, men det er jeg joigen også lidt selv ude om Smile

Det er svært at forklare hvad det egentlig er jeg vil med dette site, men det er faktisk meningen at der "ikke skal være noget design" - selvom det lyder underligt. Min fokus ligger 100% på det man ser, når man trykker på "Referencer" - og ellers skal det kun være en kontakt-side.

Meningen med sitet var at lave noget jeg selv kunne lide, eftersom det er ret svært at lave noget alle kan lide.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:16

Det første jeg tænkte var noget med: ej hvor kunterisk... altså i kuntnerstilen; "han kan lave klatmaleri på væggen". Tænkte det var ikke straks hjemmesiderløsninger der faldt mig ind. Ingen tvivl om at du er god til at svinge penslen, men er det dét der sælger en hjemmeside

Dine referencer er det vigtigste for at sælge dig selv. Da jeg åbnede dem i Firefox blokkede min browser og jeg på MEGET tæt på at droppe at give tilladelse til at åbne siden. Men tænkte at jeg jo var kommet for at se på hele hjemmesiden, og denne nye side måtte jo være en del af din side selvom jeg egentlig blev sendt et andet sted hen. Meget træls at blive kastet rundt på den måde. Kan man ikke noget fedt i bunden af din side hvor dine reference-hjemmesider kommer som perler på en snor og når man så holder musen henover billederne bliver de store. Set før på andre hjemmesider. Men det kan give et hurtigt overblik over dine referencer da man ikke skal til at klikke sig igennem 4-5 billeder (åbne, lukke, åbne næste og lukke). her leger man lidt med musen og vupti så har man set 4-5 billeder. 

Og så HADER jeg når man trykker kontakt og så giver ens computer sig til at åbne ens mailprogram.. Jeg vil bare se hvor i landet du hørte til henne!! og hvorfor ikke lade dine kunder gribe telefonen og ringe til dig? Hvor mange kunder tror du ikke går døde hvis de skal til at formulere ned hvilket design og opsætning af hjemmeside de godt kunne tænke sig? Det er da meget meget meget nemmere at lige ringe og forklar - ansigt til ansigt. 

Det var egentlig meget kritik, men det var jo også det du bad omStick out tongue  Vil ikke nedgøre din hjemmeside.. bare komme med forbedringer. Tvivler ikke det mindst på du er dygtig når man ser dine referencer.. det kommer bare ikke til udtryk - og DET er synd!!

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 14:00

Lækker minimalisme - jeg kan godt lide det

2 ting du skal rette (kill your darlings) :

1. få dine referencer over på dit eget site

2. Øge kontrasten på dine tekstafsnit - det er ikke god design!

"Content is KING" - det er muligt du betragter teksten som udelukkende et grafisk element på din

side - men jeg betragter det som tekst - næsten ulæselig tekst......

Ellers lækkert :-)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 14:47

Jeg er meget glad for din kritik og det er helt klart noget jeg vil tage til efterretning det hele - Når jeg på et tidspunkt har tid igen, vil jeg helt sikkert begynde på nogle drastiske ændringer på mit site Smile

Tak igen 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:50

Tror ikk jeg vil kommentere yderligere, da det vidst er blevet sagt :).. Men glæder os til at se mere. 

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:49

synes dine VIP-look-a-like webdesigns saa noget federe ud.

Content is everythinh, og dit content ligger paa en anden webside. :) du kunne lig saa godt bare have lavet en META henvisning til deviantart.

Skriv noget tekst, maaske en liste over refs.

enig med gutten der skrev han var irriterede over email programer aabner sig. :S virkelig, a pain.

Ja, hav dine refs paa din egen side.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)