Mit lagerhotel, som jeg varmt kan anbefale, har udvidet og dermed fået plads til flere kunder. Jeg har lovet dem at smide lidt info om hvad de kan tilbyde. Har i spørgsmål så kontakt dem på telefon 43 95 12 20, www.picanto-pack.dk. eller skriv til mig.
Picanto-Pack ApS er det firma, der kan håndtere pakning og forsendelse af netop dine varer. Din fordel ved at lægge oplagring, pakning og forsendelse her hos os er en væsentlig besparelse på personale (eller egen arbejdstid), lagerleje, forsikring, alarmering m.m. Vi har en fødevaregodkendelse, og ved tilsyn fra Fødevareregion Øst vil dine varer naturligt indgå i kontrollen. Vi kan håndtere op til 4.000 – 5.000 varenumre pr. firma. Vi kan ekspedere ca. 200 pakker pr. firma pr. dag. Vi har et unikt lagersystem, der reducerer fejlekspeditioner til næsten 0 %. Vort krav til mindste antal pakker pr. firma er 135 forsendelser pr. måned og lageropbevaring efter antal forsendelser. Vore priser på handling pr. forsendt enhed beløber sig fra kr. 14,00 til kr. 18,00 ekskl. 25 % moms alt afhængig af varens beskaffenhed. En kort liste over hvad du får for pengene: Udpakning, kontrol af fugtskader, nummerering og oplægning af varer på hylder. Lageropbevaring med varme. Lagerhotel står for registrering af produkter, der er under fødevarelovgivning (smiley ordning). Lager 15 km fra København, hvor du får adgang hverdage mellem kl. 8oo og 16oo (fredage mellem kl. 8oo og 14oo), så produkter kan vejes, fotograferes etc. Ordrer, der er modtaget inden kl. 12oo, afsendes samme dag. Gaver pakkes ind, hvis kunden ønsker det, ligeledes vedsendes kort efter kundens ønske. Lagerhotel betaler al emballage, gavepapir, kort etc. Lagerhotel medsender eventuelle gratis gaver, flyers eller vareprøver. Lagerhotel behandler returvarer. Forsikring af alle varer. Billigere forsendelse. De aftalte priser er faste i indeværende år, vi har vurderet dit varesortiment. Vi sender alt med Post Danmark. På privatpakker giver Post Danmark ikke rabatter, men på erhvervspakker yder de en stor rabat, og det fakturerer vi dig som følger: Erhvervspakker:
0 – 1.000 g vor/din pris kr. 23,15/kr. 25,00 ekskl. 25 % moms 1 – 5 kg vor/din pris kr. 26,13/kr. 30,00 ekskl. 25 % moms.
Privatpakker: 0 – 5 kg vor pris/din pris kr. kr. 54,00/kr. 54,00 inkl. 25 % moms. Vedr. kuvertering på Neopost SI 92: Kapacitet 3.000 til 4.000 kuverter pr. time ved kuvertering af C4/C5 kuverter. Kuvertering af 1. Side (1 indlæg) kr. 0,17 ekskl. 25 % moms. Kuvertering af følgende sider (følgende indlæg) kr. 0,10 ekskl. 25 % moms. Priserne er inkl. opstartgebyr og kortere lagerophold. Der kan dog forekomme handlinger, hvor efterfølgende indlæg koster mere end oven for nævnt. I denne sammenhæng kan nævnes tykke eller vanskeligt håndterlige indlæg. Det ville glæde os meget at få lov til at give et tilbud på din outsoursing. Såfremt dette har din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig for en drøftelse af dine specifikke ønsker. Med venlig hilsen Kurt Hopp.Picanto-Pack ApSNimbusvej 32670 Greve.
Prøv det, det er helt rart at have ferie når man nu har ferie.
Jimmy |
Dimsedut:Mit lagerhotel, som jeg varmt kan anbefale, har udvidet og dermed fået plads til flere kunder. Jeg har lovet dem at smide lidt info om hvad de kan tilbyde. Har i spørgsmål så kontakt dem på telefon 43 95 12 20, www.picanto-pack.dk. eller skriv til mig.
Picanto-Pack ApS er det firma, der kan håndtere pakning og forsendelse af netop dine varer.
Din fordel ved at lægge oplagring, pakning og forsendelse her hos os er en væsentlig besparelse på personale (eller egen arbejdstid), lagerleje, forsikring, alarmering m.m.
Vi har en fødevaregodkendelse, og ved tilsyn fra Fødevareregion Øst vil dine varer naturligt indgå i kontrollen.
Vi kan håndtere op til 4.000 – 5.000 varenumre pr. firma.
Vi kan ekspedere ca. 200 pakker pr. firma pr. dag.
Vi har et unikt lagersystem, der reducerer fejlekspeditioner til næsten 0 %.
Vort krav til mindste antal pakker pr. firma er 135 forsendelser pr. måned og lageropbevaring efter antal forsendelser.
Vore priser på handling pr. forsendt enhed beløber sig fra kr. 14,00 til kr. 18,00 ekskl. 25 % moms alt afhængig af varens beskaffenhed.
En kort liste over hvad du får for pengene:
Udpakning, kontrol af fugtskader, nummerering og oplægning af varer på hylder.
Lageropbevaring med varme.
Lagerhotel står for registrering af produkter, der er under fødevarelovgivning (smiley ordning).
Lager 15 km fra København, hvor du får adgang hverdage mellem kl. 8oo og 16oo (fredage mellem kl. 8oo og 14oo), så produkter kan vejes, fotograferes etc.
Ordrer, der er modtaget inden kl. 12oo, afsendes samme dag. Gaver pakkes ind, hvis kunden ønsker det, ligeledes vedsendes kort efter kundens ønske.
Lagerhotel betaler al emballage, gavepapir, kort etc.
Lagerhotel medsender eventuelle gratis gaver, flyers eller vareprøver.
Lagerhotel behandler returvarer.
Forsikring af alle varer.
Billigere forsendelse.
De aftalte priser er faste i indeværende år, vi har vurderet dit varesortiment.
Vi sender alt med Post Danmark.
På privatpakker giver Post Danmark ikke rabatter, men på erhvervspakker yder de en stor rabat, og det fakturerer vi dig som følger:
Erhvervspakker:
0 – 1.000 g vor/din pris kr. 23,15/kr. 25,00 ekskl. 25 % moms
1 – 5 kg vor/din pris kr. 26,13/kr. 30,00 ekskl. 25 % moms.
Privatpakker:
0 – 5 kg vor pris/din pris kr. kr. 54,00/kr. 54,00 inkl. 25 % moms.
Vedr. kuvertering på Neopost SI 92:
Kapacitet 3.000 til 4.000 kuverter pr. time ved kuvertering af C4/C5 kuverter.
Kuvertering af 1. Side (1 indlæg) kr. 0,17 ekskl. 25 % moms.
Kuvertering af følgende sider (følgende indlæg) kr. 0,10 ekskl. 25 % moms.
Priserne er inkl. opstartgebyr og kortere lagerophold.
Der kan dog forekomme handlinger, hvor efterfølgende indlæg koster mere end oven for nævnt.
I denne sammenhæng kan nævnes tykke eller vanskeligt håndterlige indlæg.
Det ville glæde os meget at få lov til at give et tilbud på din outsoursing.
Såfremt dette har din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig for en drøftelse af dine specifikke ønsker.
Med venlig hilsen
Kurt Hopp.Picanto-Pack ApSNimbusvej 32670 Greve.
Prøv det, det er helt rart at have ferie når man nu har ferie.
Jimmy
Hej Jimmy/Kurt,
Er det de samme gælende priser som gælder i 2009/2010?
Og Hvilke systemer køre i med Microsoft Nav, osv. som kan kobles op til vores system?
Send gerne flere oplysninger i pm besked, her på amino, eller change@live.dk