Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at bytte vores dejlige lejelejlighed i Hellerup, med et rækkehus i KBH.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en skøn leje lejlighed i hellerup med egen privat have. Lejligheden er 94 m2 stor, 2 store stuer, slået sammen til én stor, men det kan godt reetableres, stort soveværelse, nyere køkken, samt mindre kammer, der fungerer som bad...

Haven er ca. 90 m2.

Bygningen er en gammel patricia ejendom, der er stuk og afhøvlede gulve.

Ligger på en stille villavej i hellerup, men kun 100 m til hellerup station, så man er inde i cetrum på mindre end 10 min...

Husleje 5.500 inkl. varme

Vi ønsker at bytte denne perle, med et rækkehus på min. 100 m2, med have, og med hundetilladelse, idet vi har 2 måske snart 3  mopser... max husleje 7500, med varme...

Vi er åbne for meget, rent placeringsmæssigt, men fortrækker i Gentofte, søborg, vangede, vanløse, frederiksberg, brønshøj... eller en smule nord på... herlev kunne også ære en mulighed, for min kæreste arbejder der...

Hvis i selv er interesseret eller kender nogen, der er det, så skriv endeligt... :)

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 17:47

Det er sørme ellers en god deal i har der.. 5.500 i husleje... 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 08:30

Ja, det er det vist...

Vi er også meget glade for at bo her, men vi må ikke have mere end 2 hunde, og vi vil godt have den 3.

Her er søde naboer, og meget stille og roligt.... og den dejligste have....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 18:33

Hvis man vil se haven, bygningen og stuen, så se her:

http://mopsviggo.dk/bytte/boligHellerup.html

Nogen af billederne af haven samt dem indenfor er taget en mørk vinterdag...

Lejligheden er utrolig lys, med sol hele dagen!

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:33

Hej Lone

Jeg ved ikke om du/I stadigvæk er interesseret i at bytte. Jeg har et dejligt lejet hus i Nordsjælland, ca. 87 km2, 3 værelser, kælder, dejlig have, skur og fælles gratis vaskeri. Der er dog masser af mulighed for vaskemaskine i kælderen Bebyggelsen består kun af 44 huse, og ligger tæt på skov og strandvejen samt offentlige transportmidler.

Husleje 5.500 excl. varme.

Du kan ringe på 20 31 31 49, hvis og såfremt.

Med venlig hilsen Suzanne

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 19:39

Hej Suzanne...

Vi har besluttet os for at blive hvor vi er, derudover er det for småt, vi bor selv på 94 m2 og søgte noget over 100 m2....

Håber du finder noget andet :)

Hilsner Lone

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:23

Hej Lone,

Kan se i har valgt at blive boende, men jeg tillader mig at skvriver da min kæreste og jeg søger en 3-værelses lejlighed i Hellerup. Jeg vil derfor høre om jeres udlejer har andre ligligheder De udlejer og om det er muligt at kontakte dem?

I bor jo til en ubeskrivelig lav husleje og da jeg kun er halvejs i min psykologiuddannelse og derfor på su og min kæreste er selvstændig (søgeoptimering af hjemmesider samt andet ), er det begrænset hvad vi kan sidde for.

Det er ikke nemt at finde en lejlighed til en rimelig husleje, så håber du har tid til at melde tilbage hvis du kan hjælpe :-)

Mange hilsner

Nanna Holm & Christian Illerup

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:05

Nanna79:

Hej Lone,

Kan se i har valgt at blive boende, men jeg tillader mig at skvriver da min kæreste og jeg søger en 3-værelses lejlighed i Hellerup. Jeg vil derfor høre om jeres udlejer har andre ligligheder De udlejer og om det er muligt at kontakte dem?

I bor jo til en ubeskrivelig lav husleje og da jeg kun er halvejs i min psykologiuddannelse og derfor på su er det vigtigt for mig at huslejen er overkommelig

Det er ikke nemt at finde en lejlighed til en rimelig husleje, så håber du har tid til at melde tilbage hvis du kan hjælpe :-)

Mange hilsner

Nanna Holm

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 19:00

Nanna79:

Nanna79:

Hej Lone,

I bor jo til en ubeskrivelig lav husleje og da jeg kun er halvejs i min psykologiuddannelse og derfor på su er det vigtigt for mig at huslejen er overkommelig

Mange hilsner

Nanna Holm

Hejsa

Desværre er der ingen lejligheder ledige, og de vil normalt kun have nogen ind de kender.

Så kan ikke hjælpe dig desværre.

Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05

Hej... I skulle vel ikke være interesseret i bare at leje lejligheden ud?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)