Hej Helle
Jeg må desværre give lingu ret, selvom det svier. Hvis jeg skal supplere lidt, så har du problemer på to områder:
Troværdighed: Vi handler kun med dem vi er trygge ved og der er for meget, der trækker i den forkerte retning. Din hjemmeside giver et hjemmelavet, ufærdigt indtryk og det trækker meget ned.
Mange af de ting, der trækker op er netop Dankort, CVR, handelsbetingelser osv. Du bør også have et område "Om os", ellers ser det ud som om, du gerne vil gemme dig lidt.
Du bruger halvdelen af forsiden på at tage en masse forbehold for produkterne og din forretning, det virker underligt. Det er fint at give god information til kunderne, men det er for meget her. Sæt det hellere lidt længere ind på hjemmesiden, hvor du forklarer lidt mere om dig selv og forretningen.
At skrive "under construction" i hovedmenuen og dermed på alle sider er meget klodset og forstærker hovsa-indtrykket. Fjern det, indtil du har noget på siden. "Gå videre >>" virker heller ikke, det bliver man bare irriteret af.
Brugervenlighed: Du gør det simpelthen for besværligt at handle med dig, så man giver op til sidst. Hele konstruktionen med at downloade et regneark, udfylde det og derefter finde ud af at maile det,er alt for vanskelig og uigennemskuelig. du kan ikke kræve så meget af kunderne og kommer salget ikke i land.
Der er ikke rigtig noget, der lokker kunderne videre fra forsiden. Jeg savner også at se nogle produkter allerede her, nogle direkte links og beskrivelser af, hvad jeg får ud af at købe hos dig. Du skal leder kunderne bedre på vej med nogle tydelige indgange.
Håber ikke, du tager al denne kritik for tungt, det er venligt ment Held og lykke med forretningen.
mvh Henrik