Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VURDER VORES HJEMMESIDE!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er i denne uge igang med en række ændringer i vores design og struktur og implementering af ekstra moduler, og hertil vil jeg meget gerne have noget konstruktiv kritik til steder i ser vi kan forbedre brugervenligheden for vore kunder.

Så frem med spredehaglene og giv mig en ordentlig bønne, så min web-programmør kan komme på arbejde  ;)

Husk nu at komme med KONSTRUKTIV kritik   ;)

(PS er klar over den er gal med banner logoet hvor det ikke passer med kanterne, det bliver rettet idag)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:35
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Skrevet kl. 14:44

Ja jeg kunne ikke finde den. (er ikke så garvet amino bruger)

Har vi ikke en moderator der lige kan flytte den det korrekte sted hen, så ville det være super.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15

Hvis vi snakker om www.luxeus.dk, så er Kontakt Os-punktet i bunden blevet ødelagt af lidt HTML :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Skrevet kl. 15:52

Tak Tommy.

Den var jeg ikke klar over.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Du har en fejl med din menu i firefox. Den hopper ud til højre. Jeg har lige sat browsershots.org til at tage screenshots af dit website i forskellige browsere på forskellige styresystemer. Så kan du få rettet fejlene og prøve at sætte systemet til at tage billeder igen.

Dog er den ikke færdig med at tage billeder, du kan løbende følge med her: http://browsershots.org/http://www.luxeus.dk/

Her er et eksempel på firefox fejlen på windows 2000 http://api.browsershots.org/png/512/8c/8cd2c23737d1f725a3aef5318c0c2c5b.png 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:49

Hej Steffen.

Jeg synes at banneret er pænt (dog med de rettelser, som du selv har foreslået gjort), men gradient kunne godt være fortsat over i hvid hen til personen, det vil have gjort det sidste Wink

Umiddelbart synes jeg, at der sker meget på din forside - en masse farver og aktivitet. Flash-banneret virker godt. Med hensyn til produkter under "Vi anbefaler", så tror jeg at det ville se pænere ud med en hvid baggrund, så produktbillederne ikke har den hvide firkantede rammer men mere "svæver frit". Kunne måske også give mere "ro" på forsiden.

Med hensyn til kommende produkter, er det så noget kunderne forventer eller spørger meget til siden dette optager plads på forsiden. Ellers ville jeg måske overveje at give det en separat side alá "Kommende produkter"/"nye produkter på vej" - på denne side kunne du måske afse bedre plads til at vise billeder.

Hvis "kommende produkter" fjernes fra forsiden, så ville det måske også give mere plads og "ro" på forsiden til eventuelt at lave større produktbilleder under "Vi anbefaler".

Det sidste jeg lige vil komme med er jeres artikler.

Artikler er rigtig gode og specielt til søgemaskineguf, men det slår mig, at jeres artikler ikke er helt optimeret ud fra jeres title-tag og url. Det samme med jeres opfordring til at komme med kommentarer til artiklerne fra læserne.

Hvis jeg gerne vil skrive en kommentar til jeres artikler kommer jeg frem til kundelogin. Det er ikke helt optimalt, da I jo laver en ekstra forhindring for at jeres læsere/besøgende kan putte endnu mere søgemaskineguf på jeres artikel-side.

Derfor vil jeg tillade mig at komme med lidt skamløs reklame for et stykke software som bruges både kan bruges som en interaktiv FAQ og artikel-løsning.

På nedenstående link har jeg lige vist, hvordan det kunne bruges. (Tag dig ikke af design - det er mit eget lille private værksted, hvor jeg eksperimentererBig Smile)

http://www.instant-reply.dk/faq_software/questions/160/hvad+er+bluetooth

Først og fremmest url´en - den er lidt bedre end den url´ som fremvises på jeres nuværende.

Dernæst titel-tagget - at den beskriver indholdet i artiklen. ( "hvad er bluetooth" )

På billedet vil jeg anbefale dig at lave en beskrivende tekst eventuelt også ændre filnavnet til noget med bluetooth. Prøv at holde musen henover billedet.

Det vil jeg mene, at du formentlig kan gøre allerede i det CMS-system med hensyn til billedbeskrivelse og filens navn er jo nemt nok at ændre.

Det sidste jeg vil anbefale jer er at ændre status-billedet på live chat således, at hvis I ikke er online, så inviter besøgende til at maile eller ringe. Det ser ikke ud til at billedet skifter dynamisk mellem offline og online.

En anden ting vedr. live chat er at tracke jeres henvendelse - fra hvilke produkter får vi oftest henvendelser?, er den besøgende "genganger"?, har han allerede produkter i kurven, hvor mange går fra live chat til gennemførelse af køb? etc.

På den måde kan I bedre tracke og måle, hvorvidt live chat tilfører jeres virksomhed værdi.

Håber du kunne bruge mine input og den skamløse reklame til noget. 

Held og lykke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Skrevet kl. 10:07

Hej Dennis.

Tak for dit input. Virkeligt brugbar. Jeg var ikke klar over man kunne bruge en sådan "benchmark" på hjemmesider. Det skal helt sikkert hjælpe :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Skrevet kl. 10:23

Hej Martin.

Tusind tak for dine overvejelser. Og det er godt at se at mange af de tanker jeg har gået med bliver bekræftet.

Her særligt det med de hvide "flyvende" kasser. Jeg er helt enig. Min eneste frygt på at lave baggrunden hvid er at det så muligvis vil gøre den pågældende gruppe (fx "vi anbefaler") lidt for uoverskuelig i resten af designet og derfor har jeg været tilbageholden i forhold til at få det lavet, men vi får testet det her en af dagene.

Logo banneret blev ændret igår inden dit indlæg. Det er dog ikke lagt på endnu. Det at gradienten ikke går helt ud skyldes den typiske fejl med at skærmen det er lavet på har en for lys opsætning, så det var ikke muligt at se denne farve difference da jeg lavede det. så jeg blev først klar over problemet efter at have været logget ind fra en andens computer. Men godt observeret. og jeg er kun enig.

Angående "kommende produkter" så er jeg lidt i tvivl om den. Jeg er helt enig i at den ville passe godt på en separat underside fx med link lige under produkt kategorierne. Og nej der har faktisk ikke været efterspørgsel på funktionen på forsiden, men jeg kan se at det giver forudbestillinger, så jeg er lidt i 2 sind med den.  Hvis der er nogen der har lavet en test af dette, vil jeg gerne høre fra andres erfarringer. Det ville jo selvfølgelig være en god ide at der var mere plads på forsiden så der fx kan være 6 emner i "vi anbefaler" fremfor de nuværende 4.

Mht Artiklerne, så har jeg ikke yderligere overvejet de ting du nævner men det lyder som en rigtig god ide.  Jeg kan godt se din pointe i at urlen er fuldstændig håbløs med tanke på SEO. Her har du ret i at det kunne være en god ide at måske bruge en eksternt system, der er optimeret på dette punkt. Det vil helt sikkert give flere hits på google. Og det med billedet er en rigtig god ide. Jeg har tænkt på det før, men det smutter altid i farten når det skal gå stærkt.

LIVECHAT billedet skifter faktisk også mellem Online og Offline, så den er god nok. Du har sikkert været på mens der var en supporter online ;)   Og mht tracking og statistik af livechatten, så er der statistik indbygget i den, så jeg kan få de data jeg har brug for. De fleste foretrækker at ringe, men det kommer selvfølgelig også an på målgruppens alder mm.

Rigtig god feedback du erkommet med. Tak for hjælpen  :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)