Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Har du masser af tid, energi, gå-på-mod, tid, lyst, tid, idéer, skrivelyst, tid etc. så køb dig en standard-løsning og fyld så selv på og sæt op. Jeg har lavet min side selv - købt hos ScanNet - og det tog mig 1 måned. Altså ved siden af mit fuldtids-arbejde.

Prøv at tjekke den www.umas.dk

Jeg er godt tilfreds, men ændrer næsten dagligt lidt billeder, tekst etc. fordi det er en løbende proces.

Men i og med jeg selv har lavet det hele, kan jeg også selv ændre tingene. Og en sidegevinst er at ScanNet har support til kl. 00 samt til 16 i weekenden, og det har været vigtigt for mig. Det er også en forholdsvis billig løsning, dog skal du betale "fast husleje" hver måned fremover...

Det var min vinkel...

God vind

Trine

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:13

Jeg vil gerne anbefale Dandomain køsning eller whk.dk   de 2 bedste efter min mening

M  dfdf

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 16:09

Jeg kan tilbyde et shopsystem, som vi kan lave et skræddersyet layout til. Det er lidt af en standardløsning, men fordelen er at vi sammen kan videreudvikle butikken til at følge dine behov. Oprettelse er p.t. kun 999 kr. og inkluderer alt hvad der er brug for (flytning af domæne, webhotel m.m.) og så er prisen 149 kr. eks. moms pr. måned. Dankortbetaling kan også tilknyttes butikken.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 16:29

Hej
Du skal ogsaa vaere velkommen til at skrive en mail paa bratsch@ofir.dk med hvad du helt praecist skal have lavet.

MVH Adam

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:38

Hej Anders,

Jeg kan kun tilslutte mig Rasmus fra trendlovers og anbefale MBC-Design.dk  (info@mbc-design.dk) - de er super dygtige og gode priser. Hils endelig fra mig.

Held og lykke fremover.

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:44

Hej Mette, jeg vil rigtig gerne høre mere om dit tilbud -kan du ikke kontakte mig på www.krusborg@web.de.

På forhånd tak.

Lena

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:49

Hejsa.

Vi sælger billige netbutikker fra 6.500 kr., som er en engangspris. Hertil skal du naturligvis også bruge et betalingssystem og en aftale med PBS, og dette kan du læse meget mere om på vores hjemmeside.

Kig forbi og afprøv evt. vores demo-system, så du kan se hvordan det virker.

Mvh Morten.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)