Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

registrering??? hvor lang tid går der??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu for ca 1uge siden ladet mig momsregistrere fra nettet hos erhvervs og selskabsstyrelsen, men har intet hørt fra dem, med hensyn til cvr/se nr.

Jeg står og skal til at importere fra ikke eu-land.
er der nogen af jer der ved hvor lang tid der plejer at gå???
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 01:36
Jeg var for ca. et halvt år siden i en lignende situation som din! Jeg havde registreret min personlige virksomhed, og ventede og ventede...! Til sidst ringede jeg til Erhvervs og Selskabsstyrelsen, og fik her at vide, at det slet ikke var muligt at registrere en personlig ejet virksomhed via nettet - endnu! Og det på trods af, at jeg kunne gennemføre de forskellige trin med branchekode osv., og efter registreringen kunne se at alv var ok. De lovede at rette fejlen, men det er måske ikke sket, så ring du hellere - og du er momsregistreret på få dage.....
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:57

- Mener at de plejer at sige 2-4 uger, men at det kommer an på hvor mange registreringer de baker med for tiden...

De sidste par gange jeg har haft registreret virksomheder passer det vist meget godt med ca. 3 uger.

Meeeen, det er jo det offentlige så...
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:38
Du kan også holde øje med det via www.cvr.dk, sidst jeg skulle starte en virksomhed, var mit firma online på www.cvr.dk med cvr. nummer 2 uger før jeg fik registreringsbeviset med posten.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:25
Sidst jeg skulle gennem den mølle, sendte jeg blanketten med posten, og 1 uge senere modtog jeg mit registreringsbevis.
Så at dømme efter de forskellige indlæg kan det vidst både blive en pige eller dreng.

Men er det SÅ vigtigt synes jeg du skal sende en blanket pr. snail mail med det samme. Så er du dækket ind
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:06

Hvis det er selskab som a.m.b.a. skal det sendes med alm. post.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 05:57

Jeg fik Cvr nummer på personligt eget selskab fra den ene dag til den anden.

Hvis man vælger at udskjrive startblanketten, som den hedder, kan det tage op til 2-3 uger.

Man skal huske at skrive sin emailadresse på, når man indbereter elektronisk. Så¨modtager man Cvr nummeret her.

Der går lidt længere tid for at få et momsnummer. Men det er den samme blanket, der anvendes. Her venter man blot til man får besked fra Toid og Skat.

Mvh

Helge

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13

Momsnummeret er det samme som cvr nummeret. Så hvad mener du?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)