jeg har nu for ca 1uge siden ladet mig momsregistrere fra nettet hos erhvervs og selskabsstyrelsen, men har intet hørt fra dem, med hensyn til cvr/se nr. Jeg står og skal til at importere fra ikke eu-land.
er der nogen af jer der ved hvor lang tid der plejer at gå??? |
registrering??? hvor lang tid går der??
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
- Mener at de plejer at sige 2-4 uger, men at det kommer an på hvor mange registreringer de baker med for tiden... De sidste par gange jeg har haft registreret virksomheder passer det vist meget godt med ca. 3 uger.
Meeeen, det er jo det offentlige så... |
|
Så at dømme efter de forskellige indlæg kan det vidst både blive en pige eller dreng. Men er det SÅ vigtigt synes jeg du skal sende en blanket pr. snail mail med det samme. Så er du dækket ind |
Jeg fik Cvr nummer på personligt eget selskab fra den ene dag til den anden. Hvis man vælger at udskjrive startblanketten, som den hedder, kan det tage op til 2-3 uger. Man skal huske at skrive sin emailadresse på, når man indbereter elektronisk. Så¨modtager man Cvr nummeret her. Der går lidt længere tid for at få et momsnummer. Men det er den samme blanket, der anvendes. Her venter man blot til man får besked fra Toid og Skat. Mvh Helge |
Momsnummeret er det samme som cvr nummeret. Så hvad mener du? |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)