Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvet selvklæbende folie

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går og roder med et mindre projekt og i den forbindelse skal jeg have fat i noget farvet selvklæbende folie  i stor størrelse - ligesom det man bruger til at klistre på "reklamebiler".
 Men da det er et mindre foreløbigt eksperiment er jeg ikke interesseret i at skulle ud at købe ruller med flere 100 m på - jeg skal ikke bruge mere end cirka en kvadratmeter.

Kan nogen henvise mig til en venlig forhandler i nærheden af Aalborg eller et andet alternativ? Det skal gerne være noget i der findes i ''pangfarver''!
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:53

Der er masser af steder du kan købe sådan noget folie.

Nogle af stederne kan du også købe stumper i stedet for hele ruller (som der typisk er 50 meter på).

er blot nogen af dem.

Men hvor meget skal du bruge? Skal du have ét stort stykke på en kvadratmeter, eller skal det være lidt forskellige mindre størrelser i forskellige farver?

Grunden til at jeg spørger er, at vi i MediaMouse jo også laver skilte og derfor også bruger en ret stor mængde folie. Derfor har vi så også nogle rester fra produktionerne, som blot ryger i vores "stumpe-kasse". Indholdet af denne bliver så engang imellem send afsted til skolen som så bruger stumperne i håndarbejde og andre kreative fag.
Men vi kunne da godt komme til at sende nogle stumper til dig .

Det er dog afhængigt af hvor store/små stykker du skal bruge og hvilke farver de skal have - det er meget blandet hvad der er i kassen og stumperne variere meget i størrelse og form. Pangfarver så som orange, gul, grøn, rød m.fl. ved jeg med sikkerhed ligger i kassen, men der ligger vidst også nogle stumper af guld-metallic og lignende.
Så lad mig høre hvilke farver du skal bruge og i hvilke størrelse - så skal jeg se om der ligger nogen brugbare i kassen

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 09:27
Det er en bærbar computer, jeg skal have pakket ind - så kan du regne størrelsen ud derfra. Der skal selvfølgelig helst være stykker nok i en farve ( i hvert fald i første omgang), men ellers er farven ikke vigitg.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:39

Hvilken farve har du i tankerne?

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 10:49
Rød - måske?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:54

Jeg prøver lige at kigge i kassen næste gang jeg kommer forbi den.

Skal jeg blot sende det til PC-Manden''s adresse, hvis jeg finder noget?

/Jesper
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 14:17
Ja tak! 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:48

Hvordan gik det med folien? Fik du sat den på?

I så fald så skal vi da se et billede af "dyret"

/Jesper
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 19:00
Har du sendt noget til mig?? Jeg har i hvert fald ikke modtaget noget...

Og da jeg som sagt ikke havde hverken travlt eller de store penge at gøre med, har jeg valgt at vente til der viser sig en billig løsning. Så hvis du eller nogen andre har noget liggende er jeg da stadig interesseret!

- og I skal selvfølgelig nok få resultatet at se uanset om det bliver godt eller skidt.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:40

Øh ja.... Min kollega smed da et ferrari-rødt stykke folie afsted til dig?

Det har PostDanmark nok spist - det er jo også helt vildt så stor en værdi sådan et stykke repræsenterer, så det kan jo nok byttes til noget virkelig brugbart på Staden.... NOT!

Nå, men så sender vi da blot et nyt stykke til dig....

/Jesper
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)