Nå så må diplomaten træde ind.
Manden behøves jo ikke vide hvem Martin er. At man så kan lære hvem Martin er hen ad vejen er en anden sag.
Man skal jo også lige ind i mekanismerne angående prisen på viden, og forstå hvordan tingene hænger sammen.
For det første kunne Martin muligvis have tjent endnu mere i den tid han har brugt på bogen på at lave business, og skal som sådan vel blot have dækket det " værste " af tabt arbejdsfortjeneste.
A propos dyre læretimer, ved jeg at der er flere der betaler Tony Robbins 1 million dollars om måneden for 3 timer pr uge. Og det er bare en standardpris. Han har bevidst presset prisen en del højere op nogle gange , for som han siger " Jeg ville se om de virkelig ønskede forandring. For ellers gider jeg ikke spilde min tid på dem. Lige gyldigt hvad de betaler "
Nå det så er sagt hjælper han en masse mennesker gratis, folk uden penge. Blandt andet deler han gratis thanksgivingmad ud til 3 millioner amerikanere hvert år. Det alligevel også noget.
Martin gør også meget gratis
Men ja har man ikke så mange penge ,er Google din ven
Nå men så har pengene, finder man ud af at , at den viden som andre succesfulde har arbejdet et helt liv på at skaffe, med alle fiaskoer inklusive, er de beløb der her er tale om, latterligt små
Og kan der så blive ro i klassen så jeg kan tælle mine penge !! hohoho :)