Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 27 ud af 41 (404 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

En bog kan ikke "gi dig succes", det kan du kun selv. Viden og erfaring kan hjælpe dig på vej, men ikke gøre det for dig. Derudover kræver det jo lige at du er villig til at suge til dig, og lære af andres erfaringer.

Flot og rigtig skrevet Mikkel. Jeg kunne ikke gøre det bedre.

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:55

Stop nu bare med det der pis der, Ved du hvad manden bag f.eks hol.dk hedder? manden bag. Krak? manden bag google? NEJ VEL?

Har oprettet denne profil, for at få besvaret nogen spørgsmål ikke for at skulle vide, hvem der står bag Amino, Aminos Historie osv. Det er kun dejligt, at denne side eksistere og man kan lære noget nyt.

Behøver ikke at vide, hvem der har lavet denne side for at få besvaret spørgsmål, jeg spørge ikke ham, men folk som kan hjælpe mig. (ikke fordi han ikke kan, hvis han ville)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:05

Immanueldk:

Stop nu bare med det der pis der

Det er sådan set dig der pisser her ... vi andre forsøger at hjælpe dig. Men det hører nok snart op med den attitude du lægger for dagen.

Immanueldk:

, Ved du hvad manden bag f.eks hol.dk hedder? manden bag. Krak?

Nej for det interesserer mig på ingen måde.

Immanueldk:

manden bag google? NEJ VEL?

Jo det ved jeg, jeg ved også at det var to og ikke en, og at de startede i en garage osv. osv. osv. Og hvorfor gør jeg det? Fordi den slags interesserer mig, jeg syntes det er hamrende interesant at to uni-studerende på under 10 kan banke en verdensvirksomhed på størelse med Google op. Så SELVFØLGELIG ved jeg en masse om dem!

Immanueldk:

Har oprettet denne profil, for at få besvaret nogen spørgsmål ikke for at skulle vide, hvem der står bag Amino, Aminos Historie osv. Det er kun dejligt, at denne side eksistere og man kan lære noget nyt.

Behøver ikke at vide, hvem der har lavet denne side for at få besvaret spørgsmål, jeg spørge ikke ham, men folk som kan hjælpe mig. (ikke fordi han ikke kan, hvis han ville)

Og dermed demonstrere du en totalt mangel på kontakt med den verden du forsøger at begå dig i. Start med at hids dig ned, læs nogle indlæg her og find ud af hvordan omgangstonen er herinde, og prøv så evt at være en kende mere ydmyg. Du vil jo gerne have at folk skal hjælpe dig, så har du også erkendt at folk herinde ved mere end du gør, har mere erfaring osv.

Med den erkendelse i baghovedet passer dit hovskisnovski meget dårligt ind her.

Men det er igen bare min holdning :)

Tilmeldt 25. Nov 08
Skrevet kl. 13:22

Der er vi to så forskellige, jeg slapper mere af nu, men det er ikke alle der sidder og læser om hvem der står bag sidenl, og hvem der har lavet siden. Dette er urelevant for at være medlem på et forum.

Det er ikke ligefrem, man får en velkomst mail, hvor i der står. Velkommen til Amino, jeg er Martin som står bag denne side etc.

Du lyder meget arrogant i mine øjne den måde du skriver på. Heldigvis er der andre der ikke har samme mening som dig.

Slut

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:42

Nå så må diplomaten træde ind.

Manden behøves jo ikke vide hvem Martin er. At man så kan lære hvem Martin er hen ad vejen er en anden sag.

Man skal jo også lige ind i mekanismerne angående prisen på viden, og forstå hvordan  tingene hænger sammen.

For det første kunne Martin muligvis have tjent endnu mere i den tid han har brugt på bogen på at lave business, og skal som sådan vel blot have dækket det " værste " af tabt arbejdsfortjeneste.

A propos dyre læretimer, ved jeg at der er flere der betaler Tony Robbins 1 million dollars om måneden for 3 timer pr uge. Og det er bare en standardpris. Han har bevidst presset prisen en del højere op nogle gange , for som han siger " Jeg ville se om de virkelig ønskede forandring. For ellers gider jeg ikke spilde min tid på dem. Lige gyldigt hvad de betaler "

Nå det så er sagt hjælper han en masse mennesker gratis, folk uden penge. Blandt andet deler han gratis thanksgivingmad ud til 3 millioner amerikanere hvert år. Det alligevel også noget.

Martin gør også meget gratis

Men ja har man ikke så mange penge ,er Google din ven

Nå men så har pengene, finder man ud af at , at den viden som andre succesfulde har arbejdet et helt liv på at skaffe, med alle fiaskoer inklusive, er de beløb der her er tale om, latterligt små

Og kan der så blive ro i klassen så jeg kan tælle mine penge !!  hohoho :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 25. Nov 08
Skrevet kl. 13:48

Mange tak for venligheden.

Klart mere respekt for sådan et svar, end det andet, hvor man føler sig total dum fordi man ikke har læst historien eller googled, hvem der har lavet denne side eller andre sider man sidder og kigger på.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:57

Det helt i orden du :)

Der er jo finanskrise og der er jul .. eller noget

Der er i hvert fald lidt flere bad vibes herinde end der plejer. Der var også 2 lidt uheldige fætre herinde for et par dage siden, der skabt lidt ravage. Så mon ikke paranoiaen har taget overhånd ? ;)

Jeg kan 100 % sige god for både Martin Thorborgs gode råd og for Flemming Hasselris viden. Des mere man kommer ind i det, finder man ud af, at der faktisk ER en opskrift på at blive rig. Og du kan finde den hos dem med succes , som er så venlige at dele ud af deres viden. Hvem ved du kunne måske blive en konkurrent. Men de tager chancen og inviterer dig indenfor

Man kan så sige: hvis jeg allerede har læst èn bog om det, burde det så ikke være nok, hvis der nu findes DEN opskrift på at blive rig

Hvis du blot kan få ET guldkorn ud af en bog , som kan forandre hele din business og dit liv. Et råd der passer lige præcis på dig, er det så ikke den lille pris og tid værd ?

Udover det synes jeg det er hammerspændende at læse om. I min verden er dygtige forretningsfolk, som ikke snyder, på linje med kunstnere. Desværre tror jeg at grundet misundelse, at mange ikke tænker sådan. Men så er der jo bare mindre konkurrence for os andre

God fornøjelse med det hele Immanuel, og må guderne i det høje stå dig bi ;)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 25. Nov 08
Skrevet kl. 14:09

God fornøjelse med det hele Immanuel, og må guderne i det høje stå dig bi ;)

hehe, hentyder du til mit navn :)

Men jo måske bare mig der var for hurtig, synes ikke jeg gik over gevind før jeg blev trampet herinde, og så går man i forsvar position.

Jeg er meget interesseret i at blive selvstændig, og har også mulighed for det via min svigerfar, som allerede har firma.

Som du kan se her: http://www.amino.dk/forums/t/46915.aspx

Jeg er en meget udadvendt person, og har talegaver i orden IRL, og ved hvordan jeg skal opføre mig. Det mit job ville være i denne sammenhæng er at lave en hjemmeside, og promovere firmaet, og skaffe kunder. '

Håber i kan hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål som jeg har skrevet i forumet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 15:51

Der kan jo også være en effekt i at tage 1.500 kroner for en bog i stedet for 299. "En bog til 1.500 kroner må virkelig være god", og så er man måske mere tilbøjelig til at vælge den.

Måske sælger Martin ikke helt så mange bøger - til gengæld drukner den ikke i mængden (og han får helt sikkert en del omtale af sin PDF-fil til 1.500 kroner).

Den danske brandingguru Martin Lindstrøm bruger samme teknik - han tager 260.000 kroner for et foredrag. Hvorfor gør han det (udover fordi han kan)? Fordi at med sådan en pris, må han jo være den bedste af bedste...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

Loco:

Den danske brandingguru Martin Lindstrøm bruger samme teknik - han tager 260.000 kroner for et foredrag. Hvorfor gør han det (udover fordi han kan)? Fordi at med sådan en pris, må han jo være den bedste af bedste...

Jeg påtænker også at tage lignende honorar for et foredrag, men indtil jeg er blevet verdensberømt i Danmark så er det næsten gratis at høre mig fortælle hvordan man bliver rig som selvstændig. Jeg holder et foredrag i Hellerup.

Reserver onsdag den 21. januar allerede nu ved at kontakte Margit Mølgaard på mmk.49@mail.tele.dk eller telefon  4042 6313.

Side 27 ud af 41 (404 indlæg)