nu ved jeg ikke hvem Martin er, men hvis man giver 1500 kr. for en bog, har man for mange penge.
Synes stadig over 300 for en bog er for dyrt, man kan låne bøger på biblioteket gratis ;)
Eller også værdsætter man den værdi som man får ud af videnstilførsel fra en af DKs mest anerkendte ebusiness iværksættere. Hvilket _du_ tydeligvis ikke gør, og i min bog siger det så bare mere om dig end det siger om noget som helst andet.
Tror godt du kan regne med at bogen er erfaringer fra Flemming som har virket...altså manden er rig, så selvom fremtiden ser lys ud, er nok nok ikke pga det økonomiske :)
nu ved jeg ikke hvem Martin er, men hvis man giver 1500 kr. for en bog, har man for mange penge.
Synes stadig over 300 for en bog er for dyrt, man kan låne bøger på biblioteket gratis ;)
Du har vist aldrig været i en boghandel. 300 kr er normalprisen for en skønlitterær bog. Hvis du kan øge omsætningen i din forretning, ved at købe Martin Thorborgs bog, er 1500 jo billigt.
Eller også værdsætter man den værdi som man får ud af videnstilførsel fra en af DKs mest anerkendte ebusiness iværksættere. Hvilket _du_ tydeligvis ikke gør, og i min bog siger det så bare mere om dig end det siger om noget som helst andet.
hov hov hov, skal man vide hvem fanden alle er i verden der har haft succes?
Menneske vi har ytringsfrihed her i landet, så man må sige sine meninger! og hvis jeg synes det er DYRT så synes jeg det er DYRT!
Men okay, hvis denne bog kan give succes, og ikke bare er spild kan det godt være man skulle se på den alligevel. Gider ikke at diskutere folks arrogance her.
Menneske vi har ytringsfrihed her i landet, så man må sige sine meninger! og hvis jeg synes det er DYRT så synes jeg det er DYRT!
Men okay, hvis denne bog kan give succes, og ikke bare er spild kan det godt være man skulle se på den alligevel. Gider ikke at diskutere folks arrogance her.
Arrogance...... Waou!!!
Mon ikke de fleste købere af Martin's bog ser det som en investering.....
En bog kan ikke "gi dig success", det kan du kun selv. Viden og erfaring kan hjælpe dig på vej, men ikke gøre det for det. Derudover kræver det jo lige at du er villig til at suge til dig, og lære af andres erfaringer.
Tror godt du kan regne med at bogen er erfaringer fra Flemming som har virket...altså manden er rig, så selvom fremtiden ser lys ud, er nok nok ikke pga det økonomiske :)
Du har ret Kenneth. De gode råd er egen erfaring og er derfor fakta som virkede for mig, men også virker for andre. Se www.rigmand.es og klik Vidnesbyrd.
For at blive rig skal man VILLE være rig. Altså tro på at man kan tjene mange penge. Det er her mange mangler selvtilliden. Jeg har hele mit liv ønsked at tjene mange penge og derfor lykkedes jeg. Læs i min bog hvordan.
Glæder mig i øvrigt til at du snart åbner en rigtig butik Kenneth.