Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis coaching

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino Folkens!

Det er sådan at jeg faktisk giver gratis coaching i det at starte og drive en forretning online. (på internettet hjemmefra eller hvor end du er i verden).

Dette her er ikke for at spamme det nydelige forum men derimod for at tilbyde min hjælp til de mennesker herude der kunne være interesseret og klar til en mulighed af kvalitet og integritet..

Jeg ved selv hvor svært og også hårdt at komme igang med at tjene en skilling online da jeg begyndte. Hvor starter man ? Hvor finder man de rigtige "services" at have med at gøre ?, og ikke mindst hvordan undgår man alle de "scams" der er derude på internettet fra tid til anden.?

Efter hvad jeg har draget mig af erfaringer tjenes pengene online for det meste på folk der søger viden.. Vel og mærke viden omkring at det at tjene penge online eller i folks private forretninger.. Altså de søger en form for coaching eller en guide der kan vise dem hvorhen det næste skridt fører dem til.

Problemet med det er blot at disse såkaldte programmer ofte koster en MASSE penge.. (Jeg købte engang et for 3500$!!) og sandheden er jeg fik ikke en meter ud af det.. NADA! Andet en dårlig smag i munden og en god lærestreg :)..

Jeg tilbyder muligheden for at lære at tjene penge online.. Jeg træner og coacher på nuværende tidspunkt hundredevis af "studenter" som jeg kalder dem online via mine messengers (MSN, Yahoo messenger, Skype). Jeg gør dette GRATIS for alle der er villige til at lære og ikke mindst at gøre også selvfølgelig!  Tag et kort kig på hjemmesiden: [LINK SLETTET AF MODERATOR].

Jeg har også noget reklame kørende på nuværende tidspunkt på siden facebook som de fleste danskere jo nok kender efterhånden :). Der tilbyder jeg naturligvis præcis det samme gratis..

Jeg kan da lige nævne her til sidst at jeg er en ganske ung mand, jeg er nemlig kun 22 år ung :), men jeg ved hvordan tingene skal gøres og jeg får dem gjort. Jeg søger blot nogle friske folk som har lysten til stadig at lære.

Sug af min viden hvis det er dét du mangler! :).

Håber da på at se dig til næste lektion.!

Tak for jeres tid allesammen!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 07:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du mangler _ihvertfald_ 2 ting:

• En troværdig hjemmeside
  • En baggrundshistorie som gør dig troværdig

Hvorfor skal vi tro på dig? Hvordan har du lært alt det selv du tilbyder at lære fra dig?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:45

host host BULL SHIT host host

citat

simply because I make a percentage of the sales
I help you make

Citat slut

Gratis???

En hjemmeside med røde store bogstaver, baggrund fyldt med penge, en gut der sidder med masser af penge.....ordene gratis, free, secret. DET STINKER

Er jeg fordomsfuld og ikke åben for muligheden? Yes sir, and I love it! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52

Kære 22 årige ”Handelsmand”.

Du er havnet på en forkert side. Som Mette skriver skal du hen i afdelingen for gode tilbud med dit indlæg. Dette link drejer sig om en bog med gode råd til iværksættere.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@ Handelsmand

Jeg har tilladt mig at seperere dit indlæg ud i en selvstændig tråd - samt slettet dit link til din meget tvivlsomme side.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Lønne:
@ Handelsmand

Jeg har tilladt mig at seperere dit indlæg ud i en selvstændig tråd - samt slettet dit link til din meget tvivlsomme side.

Der er masser af tvivlsomme sider på Amino - se bare på alle links i MLM kategorien. Vi plejer at kunne kalde bull shit for bull shit uden hjælp fra censur.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det var ok at flytte indlægget, men at slette linket mener jeg er at gå over stregen. Derfor har jeg vedlagt linket her http://michaelhofby.ipower.com/ så andre kan se det og SELV danne deres eget indtryk i om det er tyrelort eller hvad.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen - Netopcom SMBA:
Derfor har jeg vedlagt linket her http://michaelhofby.ipower.com/ så andre kan se det og SELV danne deres eget indtryk i om det er tyrelort eller hvad.

Tak for link. Vores 22-årige millionær coach har end ikke format til at købe sine dollar-billeder. De er snuppet fra en iStock-like side.

Siden er i øvrigt magen til denne.

Alt er altså præcis som forventet

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 14:06

Kenneth Boysen:
Come on mand.......det kan du da gøre bedre.

Nej, det tror jeg faktisk ikke han kan. Men du kan jo installere en Yahoo, Kenneth og blive student - så kan du selv se :-)

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)