Goddag Amino Folkens!
Det er sådan at jeg faktisk giver gratis coaching i det at starte og drive en forretning online. (på internettet hjemmefra eller hvor end du er i verden). Dette her er ikke for at spamme det nydelige forum men derimod for at tilbyde min hjælp til de mennesker herude der kunne være interesseret og klar til en mulighed af kvalitet og integritet.. Jeg ved selv hvor svært og også hårdt at komme igang med at tjene en skilling online da jeg begyndte. Hvor starter man ? Hvor finder man de rigtige "services" at have med at gøre ?, og ikke mindst hvordan undgår man alle de "scams" der er derude på internettet fra tid til anden.?
Jeg tilbyder muligheden for at lære at tjene penge online.. Jeg træner og coacher på nuværende tidspunkt hundredevis af "studenter" som jeg kalder dem online via mine messengers (MSN, Yahoo messenger, Skype). Jeg gør dette GRATIS for alle der er villige til at lære og ikke mindst at gøre også selvfølgelig! Tag et kort kig på hjemmesiden: [LINK SLETTET AF MODERATOR].
Jeg kan da lige nævne her til sidst at jeg er en ganske ung mand, jeg er nemlig kun 22 år ung :), men jeg ved hvordan tingene skal gøres og jeg får dem gjort. Jeg søger blot nogle friske folk som har lysten til stadig at lære. Sug af min viden hvis det er dét du mangler! :).
Tak for jeres tid allesammen!
|
Du mangler _ihvertfald_ 2 ting:
- En troværdig hjemmeside
- En baggrundshistorie som gør dig troværdig
Hvorfor skal vi tro på dig? Hvordan har du lært alt det selv du tilbyder at lære fra dig?