Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig lidt konstruktiv kritik af et forum jeg har lavet

www.landroverforum.dk

Mvh.

Jens

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:06
Jeg synes det er en flot banner samt resten af farvevalget passer rigtig godt til og er flot skruet sammen. Nu ved jeg hvad du vil med hjemmesiden, men jeg synes det virker lidt tomt på siderne, det vil være et + , hvis du f.eks. har navigationsbar på venstre side så siden virker lidt mere livlig, men det forudsætter selvfølgelig også at du har noget indhold til det. På højre side kan du så anskaffe dig nogle reklamer og så er der pludselig liv på siden. Men indtil videre vil jeg sige godt arbejde, selvom det ikke lige er den farvekombination/layout jeg havde forestillet om en land rover side Smile.
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:12

"Læs først" og "Begynder hjælp" er så vidt jeg kan se ens. Det er der vel ingen grund til?

Ellers - behageligt udseende, nem og indlysende funktionalitet og overskueligt opbygget.

Er det en privat samling af landrover ejere du kender som skal bruge det - eller er det til alle i hele landet? For så var det måske en idé at gøre to ting:

Giv brugerne mulighed for at få en blog på sitet hvor de kan skrive om landrover ferier osv. Det vil udvide sitets funktionalitet og sikkert også gøre dig mere interessant for søgemaskinerne.

Få nogle anmeldere/forhandlere/landrover entusiaster til at skrive artikler/blogs om modeller osv - så der er noget at komme efter ud over debatten :-)

Held og lykke

Mette

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:44

Spørgsmålet er så om siden virker tom fordi man har vænnet sig til at der altid er flashy banners på det fleste sider Smile

Jeg tror jeg holder mig fra reklamer, indtil jeg måske finder nogen relavante jeg kan vise. Google Adsense er ikke de par øre værd det gir.

Favemæssigt er ikke helt som jeg geren vil have endnu, den skal måske være lidt mere 'Land Rover grøn'  

Siden er for alle, og kom til verden forbi der mangler et dansk land rover forum. Nu skal jeg bare have nogle folk til at bruge det. Smile

En blog på siden er en god ide, men en blog side til alle er nok at sigte lidt for højt endnu, et billed galleri måske og lidt andre funktion.

'Læs først'  er bare en link til 'Begynder hjælp'. Det er måske en god ide at de hedder det samme.

"Få nogle anmeldere/forhandlere/landrover entusiaster til at skrive artikler/blogs om modeller osv - så der er noget at komme efter ud over debatten"

Er en super god ide, det er noget der trækker folk til.

Tak for det.

Jens

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)