Hej Wendy,
Det er svært at sige hvad du skal kunne, for selvom du siger, at du ikke kan meget mere end at opdatere, så kan det jo sagtens være, at du kan mere end du tror. Mit forhold til computere har altid været meget intuitivt, jeg prøver mig ad, velvidende at der altdi er en fortryd knap i nærheden
. Jeg har lært systemet at kende uden at vide nogetsomhelst om at sætte hjemmesider op. Jeg har læst instrukserne, fundet hjælp på Jommlas og VirtueMarts fora, samt dette. Jeg er faktisk, ved bare at prøve og undersøge de forskellige funktioner, blevet bedre til VirtueMart end min mand, der bl.a. også har en netbutik
. Han har ellers fra start af gerne ville hjælpe, men det lærer jeg jo ikke noget af, vel?
Så mit råd, prøv dig frem, rod lidt rundt i systemet og lær det bedre at kende.
Med hensyn til at lære de forskellige systemer, så kan det bestemt heller aldrig skade, viden er magt og viden er muligheden for at blive bedre til det man gør, man kan aldrig blive for klog på sit speciale.
Føler du stadigvæk at det driller, så foreslår jeg som før, at du får en professionel med på råd, måske er der evt. nogle kurser hvor du kan få hjælp til en allerede opstartet Joomla hjemmeside. Prøv at spørge herinde, jeg er sikker på at du godt kan få et lynkursus i din egen hjemmeside.
God fornøjelse, og husk øvelse gør mester og der er altid en fortryd knap i nærheden
.