Hej Jørgen
Tilykke med din nye side.
Jeg vil tro dine "kunder" vil finde oplysninger og produkter lettere hvis du fik strammet op på dine navigationsprincipper(f.eks bullets er ikke særlige interaktive), samt der er ingen forskel på en overskrift som er interaktiv og en som ikke er. Sagt med andre ord de link skal skille sig ud fra overskrifter og tekst. Din forsiden virker lidt lidt rådet, og man har måske lidt svært ved at vurdere hvad jeres fokus område er.
Så er der mange små grafiske fejl som I sikker nok selv har fundet.
Generelt er der nogle lækre ting som logoet som jeg synes meget godt, Jeg ville nok vælge en mere "kreativ og stram" skrifttype
, verdana er nok den mest brugte og et logo handler vel om at få sig et unikt mærke som skiller sig ud fra de andre.
For en kreativ virksomhed handler det jo om at udstråle at man har overskud til at kunne tænke nyt og anderledes ift. jeres konkurrenter, men det synes jeg ikke jeres site udstråler(og hvad sker der lige med det er amerikanske stockphoto, hvis du kom på arbejde i det jakkesæt og slips ville dine kollegaer nok grine lidt, og ja pæren - det står da for en god ide, sådan visualiserede man det i 80'erne og 90'erne, men ideskolen burde dog kunne visualisere nye ideer på en mere tidssvarene og mere funky måde. Udstrål noget nyt!!! 
Håber du kan bruge det til noget.