Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Ideskolen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vil I give mig konstruktiv kritik af www.ideskolen.dk

På forhånd tak.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:51

Hej.

Her lidt fra mig:

* Opbygningen synes jeg er meget kreativt tænkt, men jeg synes ikke den er brugervenligt, førsthåndsindtryk er stor forvirrelse, man kan ikke se hoved og hale på siden. Efter noget tid finder man dog ud af at venstre halvdel er statiske links mens højre side viser siderne.

* Det kunne være godt at peppe siden op med nogle lyse farver. Blå er lidt kedelig. 

* Et topbanner vil også få siden til at virke lidt mere seriøst og troværdigt.

Singleton. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56

Hej Jørgen

Tilykke med din nye side.

Jeg vil tro dine "kunder" vil finde oplysninger og produkter lettere hvis du fik strammet op på dine navigationsprincipper(f.eks bullets er ikke særlige interaktive), samt der er ingen forskel på en overskrift som er interaktiv og en som ikke er. Sagt med andre ord de link skal skille sig ud fra overskrifter og tekst. Din forsiden virker lidt lidt rådet, og man har måske lidt svært ved at vurdere hvad jeres fokus område er.

Så er der mange små grafiske fejl som I sikker nok selv har fundet.

Generelt er der nogle lækre ting som logoet som jeg synes meget godt, Jeg ville nok vælge en mere "kreativ og stram" skrifttype Smile, verdana er nok den mest brugte og et logo handler vel om at få sig et unikt mærke som skiller sig ud fra de andre.

For en kreativ virksomhed handler det jo om at udstråle at man har overskud til at kunne tænke nyt og anderledes ift. jeres konkurrenter, men det synes jeg ikke jeres site udstråler(og hvad sker der lige med det er amerikanske stockphoto, hvis du kom på arbejde i det jakkesæt og slips ville dine kollegaer nok grine lidt, og ja pæren - det står da for en god ide, sådan visualiserede man det i 80'erne og 90'erne, men ideskolen burde dog kunne visualisere nye ideer på en mere tidssvarene og mere funky måde. Udstrål noget nyt!!! Smile

Håber du kan bruge det til noget.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 21:18

Hej Jørgen

Jeg synes din side er lys og venlig - jeg kan godt lide de blå, grå og lyse farver...

Men der en meget tekst og siden er lettere forvirrende at finde rundt på.

Mere overskueligehed ville være bedre.

Hilsen Trine www.umas.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)