Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal bruge en ny hjemmeside, da mange af vores kunder/potentielle kunder skal have en god og professionel oplevelse, når de besøger denne.

Det er tale om en side med 20-25 undersider.

Vi bruger idag en del penge på adwords, så du skulle kunne trylle i forbindelse med søgninger så vores besøgstal kan stige væsentligt.

Der er ikke tale om webshop, men ren profil side. Hvis du er god til tekst ville dette være en fordel, men ikke et krav,

Den skal ligeledes bygges op på en måde, så vi selv kan rette i den. Dvs. mulighed for at rette i ledige stillinger, priser mm.

Vi arbejder inden for sikringsbranchen og har kontor uden for KBH, Da jeg forventer en personlig dialog, må du gerne færdes i denne del af landet,

De bedste hilsner. 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 20:45

Har sendt en mail til jer :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:49

Mellem kl. 11 og 12 i morgen kan du give mig et kald på (+45) 69 10 62 69 - så kan jeg guide dig lidt med hensyn til priser og muligheder.

Jeg er selv freelance tekstforfatter og journalist, men arbejder dagligt tæt sammen med en række dygtige designere og webfolk. Det er derfor blot et spørgsmål om, at jeg skal høre lidt mere om jeres behov, målgruppe og ønsker - så vi kan sammensætte det team, der matcher jer funktions, kommunikations- og prismæssigt.

Du efterspørger i en anden tråd sparring til udarbejdelse af relevante kundecases. Jeg skal netop ud og lave sådan et par stykker i morgen - og det er derfor, at jeg bedst træffes mellem kl. 11 og 12.

Alternativt kan jeg kontaktes på rgm@dribling.dk.

Jeg har kontor i Århus og København, så vi skal nok finde ud af det både over telefonen og "live";-)

Glæder mig til at hjælpe jer... i morgen og fremover.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 23:03

Jeg har også lige sendt en mail. 

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:24

Jeg skal takke alle for de mange og seriøse henvendelser.

Jeg kigger på henvendelser som jeg har modtaget, vender tilbage til dem jeg finder egnet til vores opgave.

Tusinde tak alle sammen Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)