Gratis fakturerings system
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-03-2006 kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa
Er der en der kender et godt og billigt fakturerings system/
ERP system , gerne gratis! :-)
Svar
Tilmeldt 12. Sep 13
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
Svar
Tilmeldt 10. Apr 05
Hej Jacob SummaSummarum kan du få i en begrænset gratis udgave, hvor du vidst kan lave 300 posteringer før du skal betale for det. Ellers er der selvfølgelig også SQL-ledger
Svar
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Det frie danske økonomisystem Saldi bliver frigivet i morgen (torsdag den 30. marts 2006). Gratis som webtjeneste uden e-post- og telefonsupport samt uden sikkerhedskopier. Betalingstjeneste til 125,00 om måneden med e-post- og telefonsupport samt sikkerhedskopier. Du kan altid tager systemet hjem og installere det på egen pc eller server . Se mere på www.saldi.dk .
Svar
Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
dbSolutions
Skrevet
23-04-2007 kl. 15:21
Svar
Hej!
Jeg er har lavet et
faktura system light i Microsoft Access, som er freeware. Send min en e-mail så vil jeg sende den til dig.
Hilsen Srdjan Stojadinovic
Svar
Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
dbSolutions
Skrevet
23-04-2007 kl. 15:38
Svar
Hej Jakob!
Hilsen Srdjan Stojadinovic
Svar
Tilmeldt 2. May 07
John Holdt
Skrevet
02-05-2007 kl. 16:03
Svar
Du kan prøve at kikke på Aesiras Business & Internet. Det er helt gratis. www.aesiras.dk
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Hej Jacob
Jeg kan varmt anbefale Summasumarum til en opstart og kommer du ud over de 300 posteringer kan du købe en licens der ikke koster ret meget og så er der fri opdatering af systemet i fremtiden.
Priserne starter fra 860,00 ex.
moms .
Svar