Hej Thomas.
jeg er meget interesseret i at høre mere om opgaven.
jeg har arbejdet som salgskonsulent i lidt over et års tid nu, og det sidste halve år har jeg arbejdet som salgskonsulent på et callcenter hvor jeg har solgt viasat. jeg sælger super godt, er faktisk en af de bedste, og er glad for at være der, men har i et godt stykke tid gået og lejet lidt, for ikke at sige meget med tanken om at starte for mig selv da jeg mener at jeg både har kvalifikationerne til at drive et en salgsvirksonhed og evnerne til at motivere mine medarbejder til at sælge bedre når jeg kommer til det punkt.
det jeg havde tænkt mig til at starte med, var noget i stil med at starte freelance. ringe hjemmefra i nogle kælderlokaler og da jeg har stor kendskab til branchen kender jeg også en masse gode salgskonsulenter, som jeg havde tænkt mig at ansætte. og så på den måde stille og roligt opbygge et callcenter som så på længere sigt kan udvikle sig fra kælderlokaler til store og større lokaler med flere medarbejdere i hjertet af københavn.
de første par uger ville det være mig og to af mine tidligere kollegaer. og derfra så ville der jo selvfølgelig komme flere til.
glæder mig meget til at høre fra dig og du kan kontakte mig på
vilstedskydt@hotmail.com
Venlig Hilsen Troels Skydt