Hej Amino Jeg er designer og har været selvstændig i et års tid. Jeg startede min virksomhed med at åbne en butik med tihørende værksted sammen med 5 andre designere. Ideen var at vi hver især skulle designe og producere tøj mm, som vi så skulle sælge i butikken. Det har indtil nu været en success og århusianerne har taget det til sig. Nu er situationen den at nogle vil investere i etableret mærker og lave butikken om til en mere almindelig tøjbutik, mens andre vil gå andre veje. Jeg er en af dem der vil ud og prøve kræfter med design og produktion i udlandet og afsætte mine varer til butikker i Danmark. Jeg har en uddannelse indenfor international markedsføring og er netop igang med at lave en markedsundersøgelse omkring muligheden for at afsætte mine produkter. Ligeledes er jeg ved at finde produktions muligheder i såvel Polen som i Danmark. Jeg synes det er en ordentlig mundfuld at gå igang med og søger derfor en samarbejdspartner. Jeg har endnu ikke overvejet hvilket samarbejde der skulle ingås, men forestiller mig at du evt er konstruktør eller lign. og går med samme tanker. Med hensyn til designet vil der også være en udfordring, men helt klart også en fordel ved at være to. Hvis det har vagt din interesse så skriv en mail til marleneostenfeldt@msn.com Og vi kan starte med at tage en snak |
Hejsa
Det er sandt nok ikke vores kerneområde, men vi har god erfaring med at finde leverandører her i Litauen indenfor alt muligt.
Hvis du er interesseret i at få undersøgt produktionsmulighederne i Litauen så er du da velkommen til at skrive til mig, Peter@Imaginess.dk
Jeg kan nok ikke hjælpe dig med direkte samarbejdspartner.