Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel 250 MB pris pr. måned 39,00 - Bestil idag og få 3 måneder gratis

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I hele maj måned kan du bestille et standard webhotel hos besthosting.dk og få de 3 første måneder gratis.

Sådan gør du: Gå ind på www.besthosting.dk og klik på bestil webhotel, på knappen øverst på siden. Klik herefter på bestil i kollonen Standard.

Følg bestillingsguiden og INDTAST DENNE KODE besthosting så vil du automatisk få en rabat på DKK 117 (= 3 måneders abonnementspris) Rabatten gælder kun på standard webhotellet.

Webhotellet:

Professionelt webhotel med eget kontrolpanel
Vi har webhotellet der passer til netop dine behov. Uanset om du skal hoste en lille standard hjemmeside eller kompliceret community site har vi løsningen. Vores servere kan sættes op så de passer perfekt til netop din løsning. Nedenfor finder du vores standard løsninger. Har du behov for en mere avanceret løsning skræddersyr vi gerne en løsning til dig.

Standard
Oprettelse Gratis
Pris pr. måned 39,00 ,-
Serverplads 250 MB
Ubegrænset e-mail adresser
Ubegrænset trafik
Adgang til kontrolpanel se demo
Webmail til online læsning af e-mail
MYSQL Database
Frontpage extensions
Live support chat man - fre 09.00 - 15.00
Ubegrænset subdomæner
Mulighed for reseller konto
Online Statistik
FTP adgang
Backup program
  Bestil

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Kigged siden igennem (igen), og det undre mig hvorfor man ikke kan bruge alm. dankort når det er danskere der er målgruppen . Det kunne være en god ide at tilføje dankort på http://www.whmcs.com/ systemet som du bruger. (evt hyr en programør). 

Lidt mere information på siden, vil være mere til lokkende for kunderne tror jeg. 

Men derudover, har du selv serverløsning ? Jeg tænker jeg på de ting jeg i sin tid blev spurt om da jeg startede (opgav pga. ikke kunkurrence dygtige priser), om du har en oppetids garanti ? Fx. site 5 betaler penge tilbage hvis der er nedetid x% over 60 dage.

Desuden virker din betinglelseslink ikke.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)