Hej.
Noget der lige springer i øjnene er produktbillederne der er ret hjemmegjorte, og det ser ikke for godt ud. Det er altså ikke "bare" at trække en pige i en frakke og knipse et billede uden at man har bare et minimum af viden om den slags. Smykkerne der ligger på en afbrændt brændeknude, kunne med fordel efterbehandles i photoshop, og flere af taskebillederne er meget underligt beskåret. Sko præsentationerne er et mix af sko uden model og med.
En ting der er ret håbløst er, når man klikker på et af de store billeder for at få et endnu større billede, sker der en hel masse skalering med hele mit browser vindue. Der skulle måske have været en pop up i stedet.
Derudover synes jeg nu ikke at forsiden er helt ved siden af. Teksten er lidt "grov" og jeg er ikke vild med den røde skrift samt den linie der står med kursiv (den er nærmest ulæselig)
Jeg undrede mig meget over "BRUKT BUT SMUKT" Hvorfor ikke bare "Brugt men smukt"?
Jeg prøvede at smide et par ting i kurven, og mangler lidt en "tilbage" knap til den kategori jeg stod i. Kurven blev fyldt med ting fra Brukt men smukt og ser nu sådan ud:
BRUKT BUT SMUKT | 400 |
Unique-Design Taske | 119 |
Brukt But Smukt | 60 |
Brukt But Smukt | 50 |
Ialt | 629 |
Meget simpel, men måske lidt for simpel. Er det kroner? Jeg skulle lede lidt efter "se kurv" knappen.
Det var lige et par skarpe skud. Håber du kan bruge det.
/Jacob