Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på FridayZ.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere,

Er interesseret i skud fra hoften på www.fridayz.dk

Mvh.

Michael 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

Jeg synes desginet er meget flot, jeg kan dog ikke lide den skrift der er brugt. Det jeg mener er fra Velkommen og ned, prøv at holde dig i en størrelse og en skrifttype/stil. Det vl også få det til at se meget mere professionelt ud.

Vh. Klaus 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Hej

Salget af tøj er nærmest eksploderet, og der er rigtig mange kræsne brugerne med rigtig mange pange som køber tøj på nettet idag. Men lige som det er at købe tøj i en butik, går brugerne efter at butikken skal se tjekket og cool ud, og være fyldt med lækre billeder af tøj og livsstilsbilleder/stemningsbilleder. Men den konkurrence som der er kommet i denne branche skal designet og layoutet virkelig strammes op, det ser for hjemmelavet ud, og det er der desværre ikke noget du kan imponere de målgruppe med. Se på alle dine konkurrenter, tænk på hvad der vil få din mål gruppe til netop at købe hos dig og så gør det dobbelt så godt. Heldigvis for dig er der ikke så mange i din branche som er gode til at sælge på nettet, ikke en gang de storeSmile.

Håber det kan bruges. Hvis du har spørgsmål eller vil have et par tips til forberinger, så er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 14:10

Hej Michael.

Enkel og brugervenlig hjemmeside. :) 

Jeg må dog erklære mig enig med Klaus. Fonten på forsiden er helt skæv. Pas på med at overdrive brugen af fed skrift og kursiv.

Mange af billederne fylder for meget. For eksempel er der enkeltbilleder, der fylder 165 KB. De bør optimeres til hjemmesidebrug.

Det var et par hurtige skud fra min bøsse.

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:54

Hermed et enkelt fra hoften:

I skriver:
"Du bestiller dine varer hos FridayZ.dk før kl. 13.00

Herefter bliver disse varer leveret samme dag inden kl. 21.00 inden for flg. byer: Hinnerup, Hadsten, Sabro, Trige, Lystrup og  Egå"

Hvorfor i alverden ikke Århus C? Det er da ikke så frygteligt meget længere væk end de nævnte småbyer, hvor det trods alt må være begrænset hvor stort kundegrundlaget er?

Bare en strøtanke...

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:00

Min første tanke var, UHA!

Og ikke på den fede måde, desværre...

Jeg vil give Henning ret i, at det ser meget hjemmelavet ud, heller ikke på den fede måde...

Det virker rodet, og en side jeg ville skynde mig væk fra igen, hvis jeg var din potentielle kunde...

Håber ikke du synes det var for hårdt, men jeg ville få nogen proffesionelle til at lave siden for dig- det bedste råd jeg desværre kan give...

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:47

Hej Michael.

Jeg synes at det er for forvirrende med så mange forskellge skriftstyper. Det vil være meget mere overskueligt, hvis du benyttede den samme type.

Jeg synes også at det er vigtigt at du gør det meget mere tydeligt, at den reelt ikke er åbnet endnu. Jeg tror, at det er bedre, at kundrene ser at den er på begynderstadiet. Så er de klar over, at de ikke kan købe noget endnu, fremfor at de surfer rundt og putter ting i indkøbskurven, og så først når de er klar til betaling, finder ud af at du ikke har åbnet for salg endnu. Personligt ville jeg blive skuffet, og ikke vende tilbage, men vælge konkurrenten, for der er åbent...

Held og lykke med butikkenYes

Venlig hilsen Kristina

Kristina- Viktorogholger

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:57

Hej.

Noget der lige springer i øjnene er produktbillederne der er ret hjemmegjorte, og det ser ikke for godt ud. Det er altså ikke "bare" at trække en pige i en frakke og knipse et billede uden at man har bare et minimum af viden om den slags. Smykkerne der ligger på en afbrændt brændeknude, kunne med fordel efterbehandles i photoshop, og flere af taskebillederne er meget underligt beskåret. Sko præsentationerne er et mix af sko uden model og med.

En ting der er ret håbløst er, når man klikker på et af de store billeder for at få et endnu større billede, sker der en hel masse skalering med hele mit browser vindue. Der skulle måske have været en pop up i stedet. 

Derudover synes jeg nu ikke at forsiden er helt ved siden af. Teksten er lidt "grov" og jeg er ikke vild med den røde skrift samt den linie der står med kursiv (den er nærmest ulæselig) 

Jeg undrede mig meget over "BRUKT BUT SMUKT" Hvorfor ikke bare "Brugt men smukt"?

Jeg prøvede at smide et par ting i kurven, og mangler lidt en "tilbage" knap til den kategori jeg stod i. Kurven blev fyldt med ting fra Brukt men smukt og ser nu sådan ud:

BRUKT BUT SMUKT 400
Unique-Design Taske 119
Brukt But Smukt 60
Brukt But Smukt 50
Ialt 629

Meget simpel, men måske lidt for simpel. Er det kroner? Jeg skulle lede lidt efter "se kurv" knappen.

Det var lige et par skarpe skud. Håber du kan bruge det.

/Jacob 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)