Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb min ide - Stor indtjenings muligheder!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virkelig god ide, men jeg har desværre ikke tid eller penge til føre den ud i livet. Jeg synes personligt ideen er meget god og jeg er sikker på der er gode indtjeningsmuligheder i den.Ideen går ud på lave en website-hjemmeside og derefter kontankte firmaer og lidt annoncering i aviser osv..."Ide virksomheden" udføres hjemmefra med en hjemmeside og en tlf...Men der er STOR muligheder for at tilbyde kurser og Salg af "idee releteret ting" og man kan enda lave en jobdatabase.!!

Eftersom jeg ikke selv magter udføre ideen ud i livet kunne jeg tænke mig at sælge "IDEEN". - Hvordan sælger man så ideen uden at røbe den..?! Har man ikke mulighed for at "Patent" på ideen og sælge den bagefter ?

Sådaaaaan

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 10:00

Ups....Jeg kom til skrive under forkert Amino kategorie!

Sådaaaaan

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:20

Hej,

Din ide findes i forvejen.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31

Stort set alle idéer vil jeg kalde gamle idéer der blot er sat sammen af andre allerede eksisterende ting.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:50

Dennis> Så dermed sagt at intet nyt kan opfindes?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

WooX:

Stort set alle idéer vil jeg kalde gamle idéer der blot er sat sammen af andre allerede eksisterende ting.

Det vil sige at næsten alle der siger de at et unikt koncept der aldrig er set før, bare er et ripoff eller en kombination af 2 andre.

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 13:27

Hmmmmmm.....Jeg har slet ikke sagt den er unikt, men bare jeg synes den er GOD! - Jeg har ikke set rigtigt nogen som har den "ide virksomhed".

Det lader til jeg må vente til selv realiserer den en dag når jeg har tid og PENGE!

Sådaaaaan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:45

Der er MEGET langt fra en løs og ikke gennemtænkt ide, til et færdigt forretningskoncept. En ide der ike er gennemarbejdet er som regel næsten intet værd. Så du bliver nok nødt til at løfte projektet op på et noget højere, mere gennemarbejdet niveau, hvis du vil sælge det.

Undersøg markedet mere omhyggeligt, afdæk alle konkurrenter, lave nogle budgetter, find ud af hvad folk vil betale for det du vil tilbyde osv osv. Der er masser at tage fat på ... :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:31
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)