Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ruteplanlægning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi overvejer selv at overtage en større del af vores distribution. Til det formål ville det jo være rart at kunne planlægge sin kørselsrute optimalt. Er der nogen her som har kendskab til et sådant system?

Det behøver ikke koste en herregaard Krak´s ruteplanlægning er jo for så vidt ok, men her kan man kun sætte 3 adresser ind ad gangen og man skal selv kende den rette rækkefølge, ellers kan turen i hvert fald blive både lang og mystisk. Det ville være optimalt bare at kunne indtaste f.eks. 20 adresser i vilkårlig rækkefølge og så få en optimeret kørselsliste ud fra dette. 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:58

Hej Lars,

Jeg har det perfekte produkt til dig - om et halvt år

Jeg er ved at udvikle sådan et produkt til transportsektoren, men der går altså noget tid før det er klar. Indtil da kunne Microsoft AutoRoute 2006 til ca. 500 kr. måske være noget. Jeg har dog ikke selv prøvet det endnu, men du kan vist planlægge flere stops undervejs i din ruteplan.

mvh Carsten
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 15:50
Dato: 3/28/2006 2:58:16 PM Forfatter: Carsten Jacobsen

Jeg har det perfekte produkt til dig - om et halvt år

Jeg er ved at udvikle sådan et produkt til transportsektoren, men der går altså noget tid før det er klar. Indtil da kunne Microsoft AutoRoute 2006 til ca. 500 kr. måske være noget. Jeg har dog ikke selv prøvet det endnu, men du kan vist planlægge flere stops undervejs i din ruteplan.

Hej Carsten

Du må gerne lige prikke til mig når det er klart. Vi skal nemlig have bygget noget lign. ind i et system vi er ved at udvikle.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:48
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:05

Det kommer an på, hvor avanceret ruteplanlægning du skal have lagt.

Skal du bare have optimeret nogle stop er MicroSoft Mappoint løsningen. Programmet er ikke "billigt" men du får en masse ekstra funktioner med. Bl.a  GeoCoding.

En anden mulighed, som er webbaseret er hhttp://www.webroute.dk/ som er udviklet af Transsoft. På linket er mulighed, for at tage en gratis 14 dages prøveperiode

Hvis du har mange stop med flere forskellige biltyper og godsstørrelser, eventuelt kombineret med forskellige tilkørselsforhold ved kunderne skal du have fat i et firma, som f.eks. Kyborg Data.

Med venlig hilsen
Flemming
Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:55

Prøv evt. min gode ven Peter fra Descartes System, de arbejder med ruteplanlægning og optimering. Jeg ved dog ikke om de har systemer der vil passe til jeres behov, men det er måske et forsøg værd.. 

Descartes Systems Group
http://www.descartes.com/ 

Peter Bordum
pbordum@descartes.com
Tlf: 29696451

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)