Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP udvikler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg søger små/store opgaver inden for webudvikling med hovedvægt på PHP. Kan hjælpe med udvikling af designs, opsætning af webshops, CMS systemer eller programmere nyt.

timeprisen er 350 excl moms.

Skriv endelig hvis du mangler en person til at udføre dine ideer.

Med Venlig Hilsen

Sune Kibsgaard Pedersen

sune@kibs.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:55

Hej. Hvad får man ud af og bruge dig i forhold til en studerende som man nok kan erhverve sig til under 150kr pr. time?

Mangler der ikke noget vedr. dine kompetencer før du kan forsvare den timepris? 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:49

hvor i landet er du?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:50

Bare lige for at hijacke tråden  :p  vil jeg lige gøre tberte1 opmærksom på at har hjemme i Skive, dvs vi er stort set naboer :) Så har du brug for PHP kompetence så ringer du bare, vi kan ikke følge med helt så lavt ned i pris men tilgengæld stiller vi nogle ret strenge krav til os selv mht kodekvalitet :)

Tilmeldt 8. May 08
Skrevet kl. 13:33

Hej

Det er skam helt i orden hvis du bruger en anden til dine projekter, mine kompetencer mener jeg ikke der fejler noget, har arbejdet, og gør det stadig, som fuldtids PHP udvikler de sidste 4-5 år. og har nok brugt de sidste 10 år på at lære mig selv det jeg kan.

prisen er sat ud fra hvad jeg mener er en fair pris, når man skal betale skat, software, hardware, pension osv. 

Hilsen Sune 

Tilmeldt 8. May 08
Skrevet kl. 13:34

Det er i Odense Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)