Hej Har tit undret mig over, hvorfor der ikke er flere detailforretninger, der har noget beskæftigelse for små børn, mens moren eller/og faren er inde for at lægge nogle kroner i kassen. jeg går tit efter kort tid uden noget i posen, da min datter meget hurtigt bliver utålmodig. Det skyldes måske, at man ikke vil ofre pladsen, da der skal være plads til varerne. Jeg tror dog på, at man kan opnå større omsætning, hvis småbørnsforældrene ved, at der er noget for børnene i butikken. Jeg søger derfor ideer til små aktiviteter, som ikke optager plads, men som stadig er sjovt for barnet. Har selv tænkt på en kort, lille skattejagt på et par minutter, hvor der ligger en 1-kroners slikpose til slut. Ideen er dog, at der skal være flere, som butikkerne køber abonnement til, så der hele tiden er noget nyt. Alle ideer er velkomne. Michael |
Jeg ved Ikea bla. tilbyder denne service, men der er jo også et andet behov, og det er længere tid folk er i Ikea.Umiddelbatr tror jeg ikke det er rentabelt for dagligvareforretninger, men måske større kæder som bla. Bilka.
Men hvis du oplever der er et behov, og der også er tilpas mange andre der har samme andre behov, så er der i hvert fald en efterspørgsel.
Held og lykke.