Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Swingerklub !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér...

Jeg har en klient som ønsker at opstarte en Swingerklub i en selvstændig ejendom ved siden af en S-tog station i nordsjælland, byen har ingen swingerklub i forvejen og heller ikke i 20km omkreds. Så jeg tror hans ide er god nok..

Men hvordan er reglerne med sådan en klub ?

Må der serveres alkohol ?

Hvilken godkendelser, tilladelser m.v..?

Er der nogen som har erfaring inden for dette ?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:31
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:59

Den eneste regel jeg kender i forbindelse med swingerklubber, er at man ikke må tage billeder Big Smile

God fornøjelse med projektet

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:35

Hej Kasper,

Den med alkohol-tilladelsen besvares bedst med et enkelt opkald til bevillingspolitiet. De er meget hjælpsomme i den henseende. Udover det, så ved kender mange advokater svaret på det med alkoholen ligeså.

Umiddelbart mener jeg at erindre, at såfremt det er en lukket klub - altså SAMTLIGE gæster er medlemmer, så skulle du vist kunne servere alkohol uden bevilling, men som sagt så er det kun min svage erindring, der siger sådan. Et enkelt opkald ville hurtigt kunne afklare det spørgsmål.

Alkohol-lovgivningen er meget striks, så jeg ville bestemt ikke turde tage nogen chancer.

Noget helt andet er - er alkohol overhovedet velset i en swingerklub? Jeg gik her og troede, at man netop ikke syntes den slags var så smart at blande med swinger-fornøjelserne. Men så vidt mine overbevisninger. Jeg har ingen erfaring på det område, så jeg stopper her.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)