Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Analytics vise ip-adresser?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Her:

http://www.amino.dk/forums/t/34488.aspx

skriver caterina, at

"man kan følge ip adresser hvis analytics er sat rigtigt op"

Hvis det er rigtigt, vil jeg gerne vide hvordan man gør. På forhånd tak.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 14:27

Lyder spændende...  Google skriver selv, at de ikke selv ønsker at offentliggøre IP i Google Analytics....

Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:46

Må indrømme at jeg ikke er så forfærdelig meget inde i analytics -endnu. Jeg sætter det ikke op for kunder, og jeg roder ikke med det selv.

Jeg har fået fortalt af en kunde, at hun kunne se via IP adressen hvilke kunder som var nye og hvilke der brugte sponsorlinket til at komme ind på deres side for første gang.. hun kan også se om kunden har købt før.

Det kan godt være at den pågældende kunde har fået udtrykt sig forkert. Men jeg ved i hvert fald at der er en måde at spore om kunden har været der før, har købt der før mm.

I stand corrected. hvis det er sagen.

Som sagt er det en kunde der har sagt det til mig.. det er ret nyt for mig med denne del af det, og jeg lærer stadig :) hav en god aften.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:29

Google Analytics kører på aggregeret data, så de kan derfor slet ikke vise IP'en på de enkelte brugere. Det kan andre webanalyse programmer som f.eks. IndexTools, da de arbejde med ikke-aggregeret data.

> Men jeg ved i hvert fald at der er en måde at spore om kunden har været der før, har købt der før mm.

Ja, det heder "cookies". IP er absolut ikke noget god metode til at genkende folk

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 15:55
Tak for svaret.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)