Hej alle Jeg planlægger at bruge SkypeIn og SkypeOut som backup for min anden IP-TeleBox, når jeg skal arbejde fra Grækenland.
Nogen, som har erfaringer/anbefalinger/frarådninger eller lignende?
Virker det med en fornuftig lydkvalitet og uden forsinkelser?
Hilsen Anders |
IP telefoni med SkypeIn/Out?
- 1
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg har brugt SkypeOut og er meget tilfreds med det. Har en veninde, der bruger SkypeIn, fordi hendes firma ligger i London, men hun vil hellere bo rundt omkring i Europa. Så kan hun flytte sit London-nummer rundt efter hvor det lige passer hende at bo. Det skulle virke upåklageligt. |
Hej Anders, Jeg bruger SkyeIn en del, da min forretningspartner arbejder i Budapest. Det fungerer perfekt. Som Molvins siger er de eneste problemer når der er ''kludder'' på internettet ! |
Det kan anbefales at bruge headset (i stedet for løse højt./mic.), da det ikke giver ekko. Herudover er der en begrænsning på hvor mange der kan deltage i et konferencekald. Er du opmærksom på disse ting, så er det et udmærket produkt. |
-- ScanvoX --
Jeg har eksperimenteret en smule med Skype/Skype Out, og jeg synes at det er helt OK til privat brug. Men jeg vil nødig bruge det til opkald til mine kunder - dertil synes jeg at lydkvaliteten var for ringe, og det lille delay irriterede mig også en smule. Jeg vil ikke afvise at lydkvaliteten kunne forbedres med et bedre headset end det jeg har.
Umiddelbart synes jeg at de opkald jeg har fået gennem VoipBuster har fungeret bedre. Men jeg har kun prøvet det et par gange, så mine erfaringer er ikke så dybdegående.
mvh Carsten |
Hej alle Mange tak for svarene! Jeg tror jeg vil lægge an på at bruge Skype som backup for min IP telebox på baggrund af jeres meldinger.
Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Anja *også en glad Skype- og Skype Out-bruger* |
Hej Jeg har forretningsmæssigt brugt Skypein i et år nu jeg skypein tel nummer rundt i hele Europa, og jeg bruger www.voipbuster.com når jeg ringer ud her kan man ringe gratis i store dele af Europa, kvaliteten er fantastisk, og besparelsen går at jeg kan holde prisen på vores service nede. Jeg bruger det her fra Syd Frankrig hvor jeg har en 5 mb Internet linje. Det er fantastisk tid vi lever i hvor teknologien gør en total uafhængig af geografi. |