Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grænseshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.


Jeg er en lidt atypisk bruger ( er eksportchauffør ), men da min branche for tiden er i vælten med ublu konkurrence fra øst-landene og EU med allehånde restriktioner vedr. vores arbejdstid, så har jeg tumlet lidt med tanker om at starte noget selv.

Da jeg bor ca. 500 meter fra grænsen, så var min tanke at starte med at sælge blanke  cd´er og evt mobiltelefoner til tysk moms...en slags mini Fleggaard.

Selvfølgelig vil det være uhyggeligt svært at klemme sig ind mellem de store aktører på markedet, men jeg har et par salgskoncepter planeret.

Men jeg vil helst gøre det med penge fra egen lomme, så skulle der være nogen herinde, som kunne guide mig til distributører, som er interesseret i at sælge i mindre mængder og ikke pallevis, så ville det fint.

 

Skulle det lyde som en tåbelig tanke så skyd bare løs, da jeg er åben for alle former for kritik både god og mindre god....er vant til superstressede disponenter, så alt bliver taget i stiv arm

 

Mvh

Michael C. S.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael


Jeg er ikke den store ekspert ud i grænsehandel.
Men jeg tror du kan få noget god inspiration på alibaba.com
Der skal du måske købe nogle paller ad gangen, men til gengæld kan du ofte barbere 90% af prisen.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)