Du har helt ret.
Det må i meget undskylde.
Mit koncept er ganske simpelt. Jeg har igennem en amerikansk coach opnået erfaring og viden om Google Adsense.
De som ikke kender til google adsense, kan jeg informerer om at det er alle de google annoncer som i ser rundt omkring på forskellige sites (inc. www.teamearners.dk)
Det er annoncer som google betaler webmastere for at fremvise på deres forskellige websites.
For at komme i betragtning som google adsense publisher kræves det at man har minimum en hjemmeside med et rigt indhold.
Forstået på den måde at der skal være noget for den besøgende at komme efter.
Det duer med andre ord ikke bare at smide en hjemmeside op og så klistrer reklamer på for så ryger man hurtigt ud af adsense programmet.
Jeg har købt resell rights af e-bogen Adsense Empire som er til salg på mit site. I denne e-bog bliver der detaljeret forklaret om mulighederne for at opbygge et right indhold på sin side og hvordan at hjemmeside ejere profilerer bedst fra annoncerne.
Det smarte ved google adsense er at du kan udelukke urelevante annoncer som ikke hører hjemme på dit site, men det er også beskrevet i bogen.
Jeg driver selv en del websites som dagligt inddriver mig et sted imellem 2-400$ alt afhængig af vejret :)
Jeg tilbyder resell rettigheder af bogen som betyder at du kan sælge bogen til andre interesserede og derved og så tjene penge på at hjælpe andre med at skabe en indtægt.
Da jeg tror så meget på mit produkt som jeg gør, tilbyder jeg en fuld garanti for tilfredsstillelse, ELLER pengene tilbage.
Med andre ord hvis du ikke kan lide bogen eller fandt den nyttig kan du til enhver tid sende mig en e-maíl på support@teamearners.dk og bede om at få pengene tilbage.
Jeg skal nok lade være med at stille spørgsmål til hvorfor du ikke ville have bogen og sende dine penge retur og så kan vi skilles som venner og måske handle på et senere tidspunkt :)
I bogen bliver der gennemgået alle relevante informationer vedrørende google adsense, og det er derfor ikke et krav at du er bekendt med internet annoncering for at få noget ud af bogen. Har du spørgsmål vedrørende bogen er du altid velkommen til at sende mig en mail på ovenstående adresse eller give mig et personligt ring på 29 65 27 21 :)
Jeg håber at jeg fik kastet lidt mere info i hovedet på jer vedrørende hvad og hvordan at mit produkt kan hjælpe :)
De bedste hilsner
Kasper