Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TeamEarners.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig forbi http://www.teamearners.dk og se om det er noget for dig :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:13

Jeg tror at Du vil få væsentlig mere succes med din forretning hvis Du kommer med lidt info i stedet for at smide et link til en side...

Se det som konstruktiv kritik.

Forklar om forretningen, hvem der står bag, hvad den handler om, hvordan tjener man penge på den, hvad med evt. oplæring etc. etc.. 

Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 13:02

Du har helt ret.
Det må i meget undskylde.

Mit koncept er ganske simpelt. Jeg har igennem en amerikansk coach opnået erfaring og viden om Google Adsense.

De som ikke kender til google adsense, kan jeg informerer om at det er alle de google annoncer som i ser rundt omkring på forskellige sites (inc. www.teamearners.dk)

Det er annoncer som google betaler webmastere for at fremvise på deres forskellige websites.

For at komme i betragtning som google adsense publisher kræves det at man har minimum en hjemmeside med et rigt indhold.

Forstået på den måde at der skal være noget for den besøgende at komme efter.
Det duer med andre ord ikke bare at smide en hjemmeside op og så klistrer reklamer på for så ryger man hurtigt ud af adsense programmet.

Jeg har købt resell rights af e-bogen Adsense Empire som er til salg på mit site. I denne e-bog bliver der detaljeret forklaret om mulighederne for at opbygge et right indhold på sin side og hvordan at hjemmeside ejere profilerer bedst fra annoncerne.

Det smarte ved google adsense er at du kan udelukke urelevante annoncer som ikke hører hjemme på dit site, men det er også beskrevet i bogen.

Jeg driver selv en del websites som dagligt inddriver mig et sted imellem 2-400$ alt afhængig af vejret :) 

Jeg tilbyder resell rettigheder af bogen som betyder at du kan sælge bogen til andre interesserede og derved og så tjene penge på at hjælpe andre med at skabe en indtægt.

Da jeg tror så meget på mit produkt som jeg gør, tilbyder jeg en fuld garanti for tilfredsstillelse, ELLER pengene tilbage. 

Med andre ord hvis du ikke kan lide bogen eller fandt den nyttig kan du til enhver tid sende mig en e-maíl på support@teamearners.dk og bede om at få pengene tilbage.
Jeg skal nok lade være med at stille spørgsmål til hvorfor du ikke ville have bogen og sende dine penge retur og så kan vi skilles som venner og måske handle på et senere tidspunkt :)

I bogen bliver der gennemgået alle relevante informationer vedrørende google adsense, og det er derfor ikke et krav at du er bekendt med internet annoncering for at få noget ud af bogen. Har du spørgsmål vedrørende bogen er du altid velkommen til at sende mig en mail på ovenstående adresse eller give mig et personligt ring på 29 65 27 21 :)

Jeg håber at jeg fik kastet lidt mere info i hovedet på jer vedrørende hvad og hvordan at mit produkt kan hjælpe :) 

De bedste hilsner

Kasper

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:21

En anmeldelse:

http://seoblackhat.com/2006/08/04/e-book-review-adsense-empire-sucks/

Den avancerede pakke med 155 ekstra websites + fnidder og reseller pjat for kun 2 dollars:

http://discount-ebooks-store.com/index.php?main_page=product_info&products_id=181

Og her er den vist i gratis version: http://www.completelyfreeebooks.com/extra/ebayinfo/adsense_empire.html

Helt ærligt tror du ikke du kan tage røven på folk et andet sted?

Et eller andet sted så burde det her forum lukkes - det kan da umuligt være god stil at amino skal asociaseres med det fup og fidus der konsekvent indgår i mlm.

Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 18:39

Det var da sjovt så bitter en mand der lever af at sælge open source produkter kan blive over at man tilbyder en e-bog man selv har betalt penge for at måtte videresælge til andre og tilbyder sin support til sine kunder kan komme igang på bedst muligvis.
Men Ronnie jeg kan ikke se hvad dit had bunder i jeg syntes du virker inkompetent at sidde og svine mig til over at jeg sælger en service og et produkt til mine kunder når du selv beskæftiger dig med at sælge produkter til et software der er skabt til at være freeware.

"Statiske websites i HTML+CSS med et omfang på 5-10 sider kan typisk klares fra 1.000-2.000 kr, alt efter om tekst, billeder og design er leveret."

Du skulle skamme dig at tage sådanne priser for et open source produkt før du åbner munden!

Skulle jeg også sidde og informerer dine kunder om at de kan få det du tilbyder GRATIS hvis de bliver kunde hos www.surftown.dk ?
Gør både dig mig og alle de andre brugere en tjeneste og lad være med at blande dig i indlæg hvor du ikke rigtig har en skid forstand på området det ville mindske chancen for at folk ville syntes du var et fjols og hvis du er det som det tyder på så prøv for fanden at skjule det :)

Jeg tvinger ingen til at investerer i mit produkt og jeg tjener egentligt fint nok ved siden af mit borgerlige arbejde så alt oveni er en bonus gevinst for mig og for de kunder som skaber sig en indtægt med Adsense. Du har tydeligvis ingen forstand på adsense fra google eftersom du referer til en kilde hvor der rent faktisk ikke er nogen form for annoncering på siden. Du tror måske at det hele er et scam at alle de billiarder af $ der årligt bliver brugt på internet marketing havner i 10 forskellige personers lommer og resten der forsøger at hjælpe andre igang med adsense er scammere eller hustlere?

Svar mig på en ting hvis jeg er interesseret i at putte så meget som en krone i en anden mands lomme er det så ensbetydende med at jeg vil røvrende ham?

Til slut vil jeg sige at du bestemt er den SIDSTE der skal snakke om at kører god stil her på amino.
Det er de færreste andre jeg ser prøve at smadre andres forretning på samme måde som du :) men hey jeg kan vel kun håbe på at folk har lidt mere forstand på det her marked end du har.

Du en sørgelig fætter!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:37

Statiske Websites har intet med open source at gøre - et statisk website er et simpelt website uden dynamisk indhold.

De dynamiske websites levere jeg i Open Source - Det som mine kunde betaler for er tilpasning, design, opsætning og vidreudvikling - De betaler ikke en krone for software eller licenser.

Selvefølgelig er Adsense/Adwords og alle de andre markedsførings muligheder der findes på nettet en god idé - Men at købe en, i bedste fald, overfladisk bog som ikke er 5 øre værd og som kan hentes gratis på nettet - og vel at mærke en bog som i 1000vis af andre "internetscheme" fjolser sidder og forsøger at malke alm. menneskers pengepung på er vist ikke en god idé hvis man for alvor ønsker at lære noget om adsense.

Det du laver her er _fuldstændigt_ magen til det Henrik Bruhn og mange andre har forsøgt - nemlig at smøre folk et "Get rich quick on the internet" produkt på men hey her er et newsflash - Du bliver IKKE rig hurtigt på internettet ved at købe sådan en bog og hvis det var så satans nemt at tjene penge hurtigt på internettet hvorfor skulle folk som dig så ikke bare selv gøre det - istedet for at forsøge at tjene penge på at videresælge idéen til andre? Jeg mener hvis du og de andre 10.000 sælgere af den samme bog virkelig skovler så mange penge ind på adsense hvorfor gider i så sælge bogen videre? Burde i ikke istedet bruge tiden på at lave endnu flere adsense websites?

Men det er det normale pis fra jer MLM / Scam operatører - Der bliver omsat for milliarder på nettet så du skal bare købe min bog / mit vand / min gele / min xxx også får du alle pengene / super helbred / uendelig success ligesom Bill Gates og alle de andre millardærer. Men ved du hvad? Alle de virksomheder som rent faktisk driver en seriøs forretning på nettet med god omsætning og reelle forretningsmetoder og har success har aldrig købt din bog eller nogle af alle de andre skodprodukter som i pusher løs.

Det eneste du ved / kan / har gjort er at falde for et latterligt scheme hvor du tror du kan tjene kassen fordi du har været dum nok til at købe reseller rettighederne til en bog uden copyright der er frit tilgængelig på netter - Men det siger vist mere om dig end om bogen.

Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 23:32

Som jeg skriver til dig i mit tidligere indlæg tjener jeg allerede penge på forskellige sites via adsense og nej jeg er ikke så egoistisk jeg ikke vil lære fra mig :)

Bogen er skrevet på engelsk og ja det er en resell bog som er blevet anvendt som mlm-produkt men folk der sætter sig ind i tingene vil somsagt få nytte af bogen og de som ikke får nytte af bogen kan få pengene retur så hvor er det du føler at mine kunder bliver snydt?

Udover at jeg selvfølgelig tilbyder min support til mine kunder som ønsker hjælp til at opsætte deres nye adsense sites. Jeg bruger igen mit tidligere indlæg for lige at forklarer at det som sagt ikke er noget jeg har tænkt mig at tjene millioner på og jeg lover dig heller ikke millioner med den bog der.
Men med en lille bitte smugle forstand på SEO optimering og Google Adsense vil du sagtens kunne lave de penge jeg lover på bogen. Det er alt sammen et spørgsmål om hvor aktiv du er med at få bygget nogen websites med tekst indhold.

Alene den side hvorpå min bog sælges fra tjener jeg på Adsense :) Så jeg er skam glad og tilfreds nok over at du har været inde og forbedre min Side-eCPM :) Så uanset om du hader min side og hader mit produkt så skal du have tak for din interesse for mit indlæg og min side :)

Og nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og spille klog på hvordan det fungerede med Henrik Brun men jeg har godt hørt lidt om det han havde kørende med studerende og Google Adsense.

Jeg ønsker selvfølgelig kun tilfredse kunder og det er af selvsamme grund at jeg tilbyder alle mine kunder at hvis de ikke fandt bogen tilstrækkeligt indholdsrig hvilket du åbenbart ikke gør, så kan de få pengene tilbage uden nogen komplikationer af nogen art.

Det er sjovt du nævner det som pis for der bliver rent faktisk omsat for mange milliarder på nettet.
Spørgsmålet i MLM er bare om du er en dygtig nok sælger og om du yder en god nok service til dine kunder, hvis du gør det så vil du ikke have problemer med at skaffe dine kunder. Det hele har noget med salg at gøre men det ved man næppe meget om som programmør / freelance grafiker.

Da jeg investerede i dette produkt satte jeg mig ikke en målsætning om at jeg ville være millionær i næste måned for hvis man er så dum så er man fandme da selv uden om det.

Jeg satte mig en simpel målsætning og en strategi for hvordan jeg ville markedsfører mit produkt, hvilken form for service jeg vil yde mine kunder, og hvor meget indtægt jeg forventer at generer på salg af bogen. Ved siden af alle salgende tjener jeg selvfølgelig også på min adsense kode, og da jeg har et borgerligt arbejde ved siden af er det ikke en nødvendig indtægt for mig. Jeg kæmper ikke dagligt for at få folk til at købe min bog.

Nej jeg annoncerer ganske simpelt for den og så kan de kunder der er interesseret i den benytte sig af tilbudet OG min service, eller de kan lade være. Hvis jeg ville være billiardær som bill gates havde jeg nok satset på et lidt andet markede end en bog. Måske var jeg blevet freelance grafiker ligesom dig i tjener vel styrtende :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)